Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-07-22, 10:10   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 80
Sharp$: 1363
Standard

Fem V75-Andelsbolag, Axevalla (22/7)


Är det dags igen för full pott med nya slantar?

I onsdags blev det full pott på V86 och för ett par veckor sedan blev det triumf på V75 både på lördagen samt söndagen. Har analyserat V75-omgångarna grundligt och detaljerat, har dessutom fått ta del av mycket intressant stallinfo. Kommer konstruera system till lördag men även till extra omgångarna på söndag och tisdag.

Mina andelar har spelat in över 700.000:- sedan i april så se till att skaffa en andel.

Ni köper mina andelar här: https://minandel.se/experter/johan/



Här nedan kan Ni läsa om mina olika system och dessutom har jag publicerat ett preliminärt spelförslag till varje system på tillsammanssidan.


1. "Streckat och Klart", 165:-/andel. Mitt billigaste system som ändå är slagkraftigt då det består av 25 andelar. Detta system spelade in en kvartsmiljon i början av april.

2. "Streckat Solklart", 200:-/andel. Systemförslag och är baserat på 9 sålda andelar - skulle det säljas fler kommer jag fylla på med hästar. Detta system hade nypremiär förra veckan där taktiken är att gardera samtliga avdelningar d.v.s att jag inte har någon spik. Har dessutom sänkt andelspriset till 200:-.

3. "Streckat Såklart", 350:-/andel. Det systemet som har flest kontinuerliga vinster och motsvarigheten på V86 spelade in över 92.000:- i april.

4. "Streckat och Spikat", 550:-/andel: Har ett preliminärt systemförslag som är baserat på nio sålda andelar - skulle de säljas fler kommer jag fylla på med hästar. I detta system satsar jag på en spelvärda spik - sedan gardera resterande avdelningar. Består av 15 andelar, vilket kommer göra detta system till otroligt slagkraftigast där chanserna till triumf är stora. OBS 5 st andelar måste säljas för att jag skall konstruera ett system.


5. "Streckat Glasklart", 1.000:-/andel. Systemförslag är baserat på fyra sålda andelar -skulle det säljas mer kommer jag fylla på med hästar. Detta är mitt slagkraftigaste system och vid triumf är vi inte många som delar på vinsterna. För ett par veckor hade jag full pott på detta system, både på lördag och söndag.
blavitt81 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td