Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-08-31, 02:05   #1
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Post

ET 31/8


Var länge sen jag spelade bolagsspel på SVS. Tänkte se om det fanns intresse för denna rad på 432-rader. Hade tänkt mig 7-Andelar där varje andel kostar 62-kronor. Tar en själv så 6-andelar att vara med om någon är intresserad

Maila: [email protected] 


1.  Bulgarien-Sverige: X2
Bulgarien starka hemma i Sofia där man tagit alla sina tre segrar. Sverige trivs bra mot Bulgarien med 11-2-2 i 15 möten. Har sju raka vinster mot Bulgarien. Om nu det betyder något nu? Under Jannes ledning har Sverige spelat bättre än på många år. Jag tror på Sverige, men krysset måste med!


2.  Frankrike-Nederländ: 1X
Viktig match för båda lagen där båda behöver en tre poängare. Frankrike slarvade in 2-1 till Sverige i 93-minuten senast. Nederländerna ny tränare i Advocaat. Positivt det. Har tre raka vinster sedan dess. Men det har varit mot svaga nationer. Ettan är given. Men jag tar med krysset som rensar en del.


3.  Luxemburg-Vitryssl: 1X2
Lilla Luxemburg ligger som väntat sist i tabellen. Men på hemmaplan är man alltid svårare att tas med. Vitryssland har redan 8-poäng upp till en andraplats med 4-matcher kvar. Kommer inte gå vidare. På bortaplan har man tre raka förluster. Klarade bara 1-1 hemma mot Luxemburg. Tyvärr läser jag på TT att man har nio spelare borta där två av dessa är avstängda. Tungt. Men jag vill ha en helgarderning här. Ettan skulle rensa mycket fint!


4.  Cypern   -Bosnien-H: 2
Lite av en måstematch för Bosnien efter ett halvknackigt kval hittills. Bister en massa offensiv och kvalité när det stämmer. Dzeko kan själv avgöra för Bosnien här. Börjat med ett mål denna säsong och formen med 29-mål i Serie A förra säsongen verka sitta kvar. Vann skytteligan då. Milan Djuric, Izet Hajrovic och Sanjin Pricic saknas dock. Cyperns två ända vinster kommit mot Europa sämsta nation Gibraltar. Har en ny tränare till denna match. Alltid lurigt spela på Cypern, men jag tror Bosnien fixar en viktig tre poängare här. Känns som en bra bortaspik!


5.  Grekland -Estland: 1
Lite tråkig spik kanske till över 80% men detta kan inte Grekland bränna hemma mot avsågade Estland. Grekland är svårslagna och obesegrade i gruppen. Dock kommer man tre raka kryss. Dock mot bra lag 2X Bosnien och Belgien. Estland gjort två bra landskamper med vinter mot Lettland och självaste Kroatien med 3-0. Men det var träningmatcher. Man borde kanske ha med krysset, men behöver garderningar på andra håll. Spik etta!


6.  Ungern   -Lettland: 1X2
Två nationer i usel form. Ungerns fina EM-spel som bortblåst. Fyra raka förluster 2 i kvalet och två i landskamper. Noll mål på dessa fyra matcher med. Förlorade senast borta mot Andorra med 1-0. Pinsamt dåligt. Åtta poäng upp till tvåan Portugal och kan räkna bort VM nu. Tungt avbräck i Ungern att Lazslo. K (W. Bremen utlånad till Astana) är skadad. Lettland en vinst på sex matcher i kvalet. Jumbo i gruppen. Skulle aldrig spika Ungern i den svaga formen till över 70%. Helar denna och hoppas på en skräll!


7.  Guinea   -Libyen: 1X
VM-kval, Afrika. Inte det man har bäst koll på precis. Båda nationerna har förlorat sina två inledande matcher i kvalet mot Kongo och Tunisien. Men Guinea kommer från två landskapsvinster mot Elfenbenskusten och Kamerun. Dock har man en del spelare borta i detta möte. Från TT: "Varken Florentin eller Mathias Pogba (bröder till stjärnan Paul) har kallats. Dessutom saknas bland annat Kévin Constant, tidigare i Milan; Lass Bangoura från Rayo Vallecano; Idrissa Sylla från Queens Park Rangers och Abdoul Camara från Guingamp", Även Traore från Glabach saknas. Libyens tränare ställer över Pescara Mittfältaren Ahmad. B. Trots avbräcken i hemmalaget så kör jag på 1X och känner mig rätt trygg. Men Afrika är svårt och helst hade man ju velat ha en helgarderning här. Men dom behövs på annat hål.


8.  FH Hafnar-KR Reykja: 1X2
SVS trycker in en mycket svårtippad match från jämna Isländska ligan. Mellan lag 3 till 10 skiljer dt bara sex poäng. Hafnar två poäng före i tabellen. Gjorde det helt okej mot Braga i EL-kvalet. Hunnit med att förlora en cupfinal med. Matchat hårt. Tungt avbräck att Hafnar saknar sin förstamålvakt om är upptagen med landslagsspel med Färöarna. KR Reykhavik obesegrade i fem senaste och har 3-1-0 i fyra senaste mot Hafnar. Mycket svårtippat och känner mig tvungen att helgardera. Hoppas på en bortaseger.


9.  Brasilien-Ecuador: 1
Kan inte annat än att spika Brasilien här trots att man redan är klara för VM. Har 6-1-0 på hemmaplan i kvalet. Ecuador kämpar om en play-off plat. Tre poäng upp till Chile på sista direktplatsen. Har spelat tre raka landskamper mot svagt motstånd och vunnit två och en oavgjord. På bortaplan har man 2-1-4 i rad. Två avbräck i två PL spelare i Jeffersson Montera (Swansea) och Juan Carlos Paredes (Watford). Trots att Brasilien redan är klara för VM räknar jag med fullsatsning på hemmaplan inför fansen. Spik etta given för mig!


10. Chile    -Paraguay: 1
Chile imponerade i Confer Cup och slog Portugal med 3-0 i semifinalen och var bra i finalen med mot Tyskland där man förlorade med 1-0. I VM-kval gruppen ligger men fyra. Hemma i Chile är man starka med hemmaraden: 5-1-1. Paraguay 18-poäng och fyra poäng upp till en kval plats. Fyra raka förluster därav 3 av dessa är träningsmatcher. Har 2-1-4 på bortaplan. Hög procent på Chile men jag spikar Chile som känns ett nummer större här. Sen starka på hemmaplan.


11. Peru     -Bolivia: 1
Perus hopp om VM lever vidare men då måste man vinna denna match mot avhängda Bolivia. Tre avstängda spelare och förstamålvakten skadad är avbräck. Bolivia hemma och borta är två skilda lag. Hemma har man vinster mot Argentina och Paraguay i två senaste hemma. Men utanför Bolivia har man USLA bortastatistiken: 0-0-7  1-20. Så trot avbräcken i Bolivia går jag på en spiketta. Motivationen och Bolivias svaga bortaspel gör att jag spikar ettan trots hög procent.


12. Uruguay  -Argentina: X2
Oj en så viktig match och svårtippad match där jag hade velat helgerdera. Uruguay Trea på 23-poäng och Argentina femma bara (kval-plats) på 22 poäng. Uruguay svag form. Fem raka förluster två landskamper och tre i kvalet. Suarez skadad i Uruguay. Men man ska tänka på att Uruguay har 6-0-1 på hemmaplan. Hemma i Uruguay är man svåra. Bara Brasilien som vunnit här och det var i senaste hemmamatchen 1-4. Argentina haft ett dåligt kval hittills. Bra form dock med 4 vinster på 5 senaste. Två av dessa träningsmatcher där 1-0 mot Brasilien i träningsmatch är inräknat. Pastore tillbaka i Argentinaa landslag efter två år. Dock petas Higuain konstigt nog? Men finns ju hyfsade andra anfallare med i: Messi, Aguera, Dybala och Icardi. Hyfsade anfallare det .


13. Venezuela-Colombia: 2
Venezuela riktigt svaga med ynka sex poäng på 14-matcher. Riktigt uselt. Sämsta hemmalag med 1-2-4. Colombia tvåa i tabellen och ser starka ut. 3-1-1 i fem senaste. Två raka vinster i kvalet. Har en stekhet Falcon med sju mål på fyra matcher i Monaco. Helt okej på bortaplan med 3-1-3. Det som talar i mot tvåan här är väl att inte Colombia slagit Venezuela på 21 år. Dock bara fyra möten på dom 21 år med två förluster och två oavgjorda. Alltid tufft att spika bortaseger i Sydamerika. Men här känns tvåan given att spika.


432-rader
1.  Bulgarien-Sverige: X2
2.  Frankrike-Nederländ: 1X
3.  Luxemburg-Vitryssl: 1X2

4.  Cypern   -Bosnien-H: 2
5.  Grekland -Estland: 1
6.  Ungern   -Lettland: 1X2

7.  Guinea   -Libyen: 1X
8.  FH Hafnar-KR Reykja: 1X2
9.  Brasilien-Ecuador: 1

10. Chile    -Paraguay: 1
11. Peru     -Bolivia: 1
12. Uruguay  -Argentina: X2
13. Venezuela-Colombia: 2
__________________
Varje dag är en ny speldag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+25)
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td