Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-10-04, 15:49   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 80
Sharp$: 1363
Standard

Fyra V86-Andelssystem med Systemförslag, Solvalla/Åby (4/10)


Äntligen är det onsdagen och då väntar en högintressant V86-omgång. Den avgörs på Bergsåker och i vanlig ordning på Solvalla - just på Bergsåker har jag ett fin fint facit så känslan är på topp.

Ni köper mina andelar här:
https://minandel.se/experter/johan/


Analysmässigt har jag haft toppform under en längre period och har under de senaste veckorna varit extremt nära över miljonen - men ett antal tusen har dessa omgångar genererat. Totalt har jag spelat in 1.2 miljoner sedan i april och är nu redo för nya slantar.

Jag konstruerar fyra system till dagens tävlingar och här nedan följer info kring dem:

1. Inlämnat och Klart, 165:-/andel. Är mitt billigaste andelssystem, men då systemet består av 25 st andelar blir det ändå riktigt slagkraftigt. Motsvarigheten till detta bolag spelade in en kvartsmiljon på V75 i april.

2. ”Inlämnat Solklart”, 200:-/andel: Hade nypremiär för ett par månadader sedan där taktiken är att gardera samtliga avdelningar d.v.s att jag INTE har någon spik. Har dessutom sänkt andelspriset till 200:-. Detta system tror jag MYCKET på inför framtiden och har presterat mycket bra sedan starten – inte varit långt borta från de riktigt höga slantar.

3.”Inlämnat Såklart”, 350:-/andel. Det systemet som har flest kontinuerliga vinster och som under de senaste veckorna varit ytterst nära en bra bit över miljonen. Dessa omgångar har genererat vinster på drygt 100.000:-. Systemet spelade in över 92.000:- i april på V86.

4. ”Streckat Glasklart”, 500:-/andel. Här satsar jag på en spik och gardera övriga avdelningar – är mitt slagkraftigare system.
blavitt81 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-04, 16:04   #2
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Låter klockrent att du har fint facit på Bergsåker eftersom kvällens omgång avgörs på Åby/solvalla.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td