Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-11-01, 17:45   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 80
Sharp$: 1363
Standard

V86-Andelar, Solvalla/Åby (1/11)


Äntligen dags för ny härlig travsport och siktet är nu totalt inställt på onsdagens V86-tävlingar - spänner bågen rejält och tror på fina slantar.

Min analys och system har en bevisad toppform och har under den senastetiden varit nära över två miljoner, känslan är att snart sitter de stora slantarna på kontot igen. Blev full pott på två system under söndagen, men tyvärr blev det en alldeles för favoritbetonad omgång med en medioker utdelning. Fast ikväll ser omgången riktigt spelvärd ut och har en klar och tydlig bild hur jag vill konstruera mina system - finns fler intressanta guldkorn i omgången!

Nu Kör Vi!!

Ni köper mina andelar här:
https://minandel.se/experter/johan/

Dessutom avgörs hälften av avdelningarna på min hemmabana Åby så är riktigt laddad och har studerat.omgången ännu mer detaljerat än vanligt.
Mina andelar har spelat in över 1.200.000:- sedan i våras.

Jag konstruerar fyra system till dagens tävlingar och här nedan följer info kring dem:

1. Inlämnat och Klart, 165:-/andel. Är mitt billigaste andelssystem, men då systemet består av 25 st andelar blir det ändå riktigt slagkraftigt. Varitvriltigt nära över miljonen på de senaste månaderna.. Bolag spelade in en kvartsmiljon på V75 i april.

2. ”Inlämnat Solklart”, 200:-/andel: Hade nypremiär för ett par månadader sedan där taktiken är att gardera samtliga avdelningar d.v.s att jag INTE har någon spik. Har dessutom sänkt andelspriset till 200:-. Detta system tror jag MYCKET på inför framtiden och har presterat mycket bra sedan starten – inte varit långt borta från de riktigt höga slantar.

3.”Inlämnat Såklart”, 350:-/andel. Det systemet som har flest kontinuerliga vinster och som under de senaste veckorna varit ytterst nära en bra bit över miljonen. Dessa omgångar har genererat vinster på drygt 100.000:-. Systemet spelade in över 92.000:- i april på V86.
OBS inväntar här intressant stallinfo, som för att spikarna kan ändras.

4. ”Streckat Glasklart”, 500:-/andel. Här satsar jag på tre spikar och gardera hårt i övriga avdelningar – är mitt slagkraftigare system. Systemet är baserat på sex sålda andelar - säljs det fler kommer jag fylla på med hästar.
blavitt81 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td