Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-07-04, 16:03   #1
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

V86 Lindesberg 4 juli


Spelvärd omgång där jag kör ett vanligt andelsspel idag med en rak rad, 102kr/andel.

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...f-e5994ea482ee

Har hittat ett starkt lås och tre spikförslag. Beroende på hur många vi blir så blir det med största sannolikhet bara två spikar till slut.

Spikarna tror jag leder runt om

Senast redigerad av dingo1337 den 2018-07-04 klockan 16:29.
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-04, 17:21   #2
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

V86-2
Favoriten blir över från start och klar spetsfavorit är 2 Eldorado B som har varit ute i flera tuffa gäng. Man kör gärna i spets den här gången och i ett ojämnt lopp där favoriten kan bli fast på innerspåret så känns det givet för mig att gå rakt ut och spika ledaren här! Över hälften av såna höra 4-åringslopp vinns från ledningen och det är inga motståndare man får skrämselhicka av emot nu.

V86-4
Bästa hästen är väl utan tvekan 4 Zidane Grif! Men han fick gå sig rejält tom senast och galopperade uppgivet helt utkörd till slut. Frågan är hur det loppet har satt sig på en treåring och faktum är att det inte är speciellt många gånger hästen har gått felfritt. Släpps han till ledningen så vinner han säkert men som stor stor favorit så blir man sugen på att gardera ändå!

V86-5
3 Anne Royal är ingen superstjärna men har verkligen passande förutsättningar nu. Det är en riktig frontrunner som inte tar i för fullt i ryggar. Härifrån missar inte Goop spets och med den respekt han har med sig så talar mycket för att han kan få bestämma en bra bit. Att det är dessutom kan bli jänkarvagn för första gången känns riktigt spännande och det känns som att Goop vinner det här loppet betydligt fler gånger än de 28% hästen är spelad på just nu.
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td