Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-02-11, 19:22   #1

Reg.datum: jul 2017
Sharp$: 15252
Standard

V75 Hemmaplan

Några sharpare som skall dit tro som man kan hoppas få träffa ? Väldigt fin o spelvärd omgång .

Kommer reka rejält innan helgen nu !
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-11, 21:46   #2

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5632
Standard

Japp!
Jag sitter högst upp i pressrummet som vanligt!
Har Antonio Trot till start o fyller år på söndag, så blir en trevlig helg.
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-11, 22:11   #3

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jAnman Visa inlägg
Japp!
Jag sitter högst upp i pressrummet som vanligt!
Har Antonio Trot till start o fyller år på söndag, så blir en trevlig helg.
Se där ja va kul ! Vilket sammanträffande då ! Hoppas den kan slå till då , har ju bra styrka ! Är det stort där uppe ? Aldrig varit där ..
Gammal 2019-02-11, 22:50   #4

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5632
Standard

Det finns fyra bord varav det ena är mitt och polarens, som vi fick av Lars Ågren o Benny Ternemar när nya restaurang killen inte ville ha fasta stambord i restaurangen. De andra borden är för styrelsen o dylikt. Sen finns det en långbänk där Sören Englund o några andra kollar värmningar, så det är rätt stort med väldig bra utsikt över banan. Kom upp o morsa! Jag brukar vara där när de öppnar om jag inte är en tur på stallbacken.
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-12, 09:50   #5

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jAnman Visa inlägg
Det finns fyra bord varav det ena är mitt och polarens, som vi fick av Lars Ågren o Benny Ternemar när nya restaurang killen inte ville ha fasta stambord i restaurangen. De andra borden är för styrelsen o dylikt. Sen finns det en långbänk där Sören Englund o några andra kollar värmningar, så det är rätt stort med väldig bra utsikt över banan. Kom upp o morsa! Jag brukar vara där när de öppnar om jag inte är en tur på stallbacken.
Se där ja inga dåliga personer som har suttit där då ! Får se om du är där då på lördag . Ha de bra Jimmy
Svara

td