Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-04-19, 11:21   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V75 Färjestad (19/4) - 33 kr andelen


https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...a-705fb93d8ddd


Formen är diffus men jag har likväl hopp om att den ska visa sig vara bra. Senast på Jägersro blev det helrätt i några lopp medan det blev helt fel uppbyggnad till trots. Föga hjälper en 1%-are då.

Jag tar nya tag en bit från hemmabanan just för att jag finner omgången hyfsat intressant om bara de "förbannade bollarna" kan studsa rätt.

Som vanligt försöker jag gå efter lite pengar. Vet dock inte om det är en dag som utdelningen landar på flera hundra tusen men vi jagar åtminstone femsiffrigt idag.

Lutar mycket åt att spika Emmylou i fjärde avdelningen. Utöver det så är jag sugen på att spika även i den första avdelningen även om jag vet att vi kliver av 75% av omgångarna direkt. Men nog är det lite värde på Odessa Celeber även om den möter en riktigt bra häst i Hevin Boko.

Kallbloden är inte mina favoriter men nog räcker det med ett lås här på tre betrodda hästar på runt 15-20%. En perfekt inledning med andra ord i sådana fall i kombination med spiken i fjärde. Dock behöver vi leta lågprocentare någonstans. Var vet jag inte helt ännu.

Avslutningen vill jag dock dubblera och tar med innerspåret även om det dubblar kostnaden. 3% på den är alldeles för lågt. Björns häst kunde varit lite intressant men jag betalar hellre för skrällen där.

I den tredje avdelningen tror jag mycket på de mest betrodda men här kan det lika gärna streckas nedifrån i listan och därmed plockar jag bort alla som är streckade på 10% eller mer. Återstår att se hur jag hanterar det loppet.

Den femte avdelningen ser jag dock inte som en avdelning med hög skrällpotential. Vinner inte Björn detta från start till mål? Skulle han svika blir det väl Elcamino Dimanche eller Richie Ås! Hur kul är procenten på denna trio? Vågar vi rata den helt och vara wild and crazy? Tveksamt men inte omöjligt.

Sjätte avdelningen låser jag eventuellt på ett fräckt lås på nr 1 och 3, dvs 10% och 5%! Det kan gå även om det finns en del bra hästar längre bak. Mycket beror på hur loppet blir kört här. Men vi behöver lågprocentarna för att kunna få kraft i systemet!

Jag försöker uppdatera när jag tar nya beslut eller har ny information.

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...a-705fb93d8ddd
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-19, 12:53   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Skulle favoriten strykar i första så har vi två val. Antingen står vi över eller så tar vi tre hästar i första och hoppar över Odessa Celeber! Allting ändras ju nämligen med ett sådant upplägg. Får se om jag hinner tänka om i upplägg som har börjat ta form.

Velar fortfarande en del i femte avdelningen...
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-19, 14:00   #3
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Till sist stod det och vägde mellan att dubbla kallblodsloppet med nummer 11 efter att ha haft tre hästar från början som blev fem hästar. Sen blev det spik efter värmningen och barfota. Borde gynna kallblodshästarna också.

Därmed kunde jag öka från fyra hästar i sjätte avdelningen till nio stycken. Känns på förhand som slöseri med streck men vi jagar pengar och hästar som man inte tror på vinner ibland och vi fick fem hästar istället för en.

Rätt eller fel får vi se. Vår spik i första plockade vi bort helt efter strykningen på favoriten. Kanske vore det bättre att stå över men tycker jag fick en uppbyggnad som var helt okej till sist ändå.

V75
Inlämnat: 2019-04-19, 14:57
Johan Salomonssons andelsspel
Färjestad
Fredag 2019-04-19
Start: 15:00
Kostnad: 486,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 4 (1, 2)
2: 1 Zitor (11, 6)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (5, 4)
4: 2 Emmylou (12, 3)
5: 1 Tycoon Broline (10, 11)
6: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 15 (11, 13)
7: 1, 3, 4 (7, 2)

3x1x12x1x1x9x3 = 972 rader.
972 x 1 x 0,50 kr = 486,00 kr.
Totalt: 486,00 kr.
Min kostnad: 486,00 kr x 3/16 = 91,13 kr
Rättningskod: MZC CTD JPW
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abatho (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td