Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-04-22, 22:06   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V86 (24/4) - 111 kronor andelen (fil)


https://tillsammans.atg.se/inbjudan/AHNZ-J8KQ-80214

Jag har skapat ett tillfälligt lag inför V86 nu på onsdag då det är fyra lopp från min hemmabana. Så klicka på länken ovan så går ni med.

Jag ska nämligen ut och vandra nu på torsdag och i drygt sex veckor framåt. Under den här perioden kommer jag inte vara online. Vidare blir det heller inga spel från min sida. Bortsett från att jag ska försöka hålla igång Stryk- och Europatips via ett par andra i det bolaget.

Av ovanstående anledning trycker jag på hanen och testar lyckan innan det blir en längre paus från min sida.

Priset per andel blir 111 kronor och det kommer bli ett filsystem som inlämnas. Jag kommer även att i ett vanligt andelsspel köra ett matematiskt system samma kväll med en lite billigare summa per andel, nämligen 25 kronor. (se annan tråd)

Det här spelet ovan blir åtminstone ett där vi kan spika favoriter men då ha krav på lite skrällar etc. Raderna kommer bli så spelvärda som möjligt utifrån mina egna idéer. Vi siktar mot de större summorna som vanligt och hoppas sen på att samtliga bollar studsar rätt och inte endast ett par stycken. Har ju garderat på bra och hittat skrällar på slutet men likväl inte fått ordning på det övriga - men då har det varit matematiska system.

Nu kör jag ett filsystem som jag i grunden anser är överlägset även om det kan finnas lite nackdelar. Blir en kombination med A till D hästar samt att programmet räknar själv dessutom på bästa raderna. Så hoppa på genom länken nedan. Vad passar bättre än en smällkaramell dagen innan det blir friluftsliv mellan en till två månader!

Kommer uppdatera tråden allt eftersom jag har mer info till systemet ovan.

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/AHNZ-J8KQ-80214

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2019-04-22 klockan 22:16.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-24, 08:33   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Nero Maximus och Gideon H Renka ser ut att bli de spikar som jag kommer lägga allt krut på vad gäller filsystemet ovan. Övriga lopp kommer jag styra en del för att plocka bort främst rader som ger för dåligt betalt. Men per person siktar vi åtminstone på runt 5000 kronor per andel tycker jag. Har dock inte börjat styra upp det här systemet ännu. Men spikarna börjar ta form åtminstone!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-24, 09:45   #3
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Kan bli en halvtråkig inledning med de fyra mest streckade i båda de två första avdelningarna. Fördelen är att många rader lever ifall det inte skräller här men samtidigt kommer inte värdet vara så högt och vi sitter med två troliga och högt streckade favoriter i tredje och femte avdelningen sen som spikar. I den fjärde är det väl stor risk för en av de två mest betrodda, men jag kommer strecka några till här.

De tre avslutande avdelningarna behöver bjuda på både en, två eller tre skrällar för att vi ska bli ekonomiskt oberoende Men jag jobbar för att få ihop det. Systemet kommer till sist styra i mina chansvärdering samt de olika kraven med minst en av vissa etc...

Åtta andelar tagna nu vilket gör att vi har 3552 rader att leka med. Oftast (alltid?) blir det enkelrader som lämnas in då komprimeringen inte fungerar som den ska. Vet inte vad ATG har för begränsning men förhoppningsvis slår vi inte i taket. Enda nackdelen jag ser just nu om det blir många ytterligare andelar.

EDIT: Till viss del går detta att lösa med att sätta ut "E-hästar" vilket gör att dessa kommer med på samtliga system om ett matematiskt lås.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td