Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-07-24, 17:40   #46
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Inlämnat, har två delar själv av nio totalt.

https://liverattning.se/europatipset/system/2212392

Edit: hoppas någon håller på AIK för programmet valde mkt X2 där vilket inte är mitt eget förstaval, det tvingas fram av andra val jag gjort, minst 3 kryss och minst 3 av följande 4 hemmalag:

Bate - Cluj - Celtic - Aris Thessaloniki


minsta utdelningsprognos exklusive jackpot 86.000 ca med median på 209.690 kr en niondel över 480.000 kr

Senast redigerad av ExtremtRik den 2019-07-24 klockan 17:48.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-25, 10:39   #47
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Hej otroligt tråkigt att SvS Spela Tillsammans har:

- Begränsning på max 20 i laget - Denna når man blixtsnabbt då folk tenderar tröttna eller vilja spela enskilda omgångar.

- Att sedan felmeddelandet bara säger "länken är ogiltig" är sjukt irriterande...

- Att man inte kan skicka mail eller andra meddelande till personer i bolagen när man tar bort dem riskerar göra den borttagne ledsen och / eller besviken om det är fel, småirriterad annars. - Eller har jag fattat fel, får folk det meddelande man skriver i chatten automatiskt på mail månne ?? Isåfall är det spamvarning istället

- Dåligt verktyg för att se tidigare aktivitet, går att bläddra in och tillbaka på "Avgjorda spel" men borde vara mer lättillgängligt när nu max medlemmar är 20 st ...

- Att även om man med vånda och möda lyckas kasta ut folk så den heliga gränsen 20 inte nås funkar likförbannat inte ens en nygenererag inbjudningslänk... - Har någon något tips om vad som var fel igår när jag kluddade med detta ??


Och som jag tidigare nämnt, de som jag igår rensade ut baserat på sista tre omgångarnas deltagande enbart får gärna gå med igen när nu detta behagar fungera igen vill säga...

ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td