Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-05-18, 14:30   #1
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

ExtremtRik


Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Kul med originella tankar tycker jag! Men att de ska släppa till just Baron Gift med Pastore Bob (förutsatt att han kommer dit och att BG är först fram för att utmana) är ett långskott av guds nåde alltså.

Uppstickare som Baron Gift har överraskat positivt förut när de kastats in i elden, senaste insatsen ska man inte fnysa åt. Men de 3% han är spelad till är väl ungefär också chansen till att han kommer till ledningen, som är den enda position han har vinstchans ifrån.
Pastore bör i min bok släppa till första bästa för att det inte ska bli utdragen körning då har han chans både på andraplats förstaplats och inbjudan till elitloppet när vinnaren tackar nej (Baron Gift), även om jag trodde rickard var sugen...

Täta starter plus, och RS bekräftar laddning i intervju hörde jag.

Andrapriset är alldeles för stort i svenskt trav och inget kan vara bättre än vilsamt lopp och segercheck eh andrapris som tack för joggingturen.... Tacka vetja Australien med en fjärdedel av första i andrapris.... vilket försts oå har sina sidor men ändå...

forne Elitloppsvinnaren är upp till bevis, såg rutten ut enligt mig på Halmstad och 2.20 skulle inte bookies bjuda om han var klar ... eller !? (iofs har de sina kampanjer ibland ) kanske inte ens är felfri idag?


Nu har jag lyckats trycka alla bekräfta o sparaknappar och örlängt andelsköp på mitt bolag, kom o köp!

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/JB56-XBN9-5148
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td