Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-05-30, 08:18   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V64 Jägersro (30/5) - 12 kr andelen


https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...1-50f75942ba6c

Jag kastar in ett spontant system till Jägersro. Det är ändå hemmabanan. Har inte läst på speciellt mycket och det blir dessutom tidig inlämning. Egentligen inget andelssystem så ni vet det men om någon vill vara med så finns det plats. Annars lämnar jag in det helt själv istället.

Systemet är i stort sett klart. Dubblar det eventuellt om det blir ytterligare åtta andelar för jag själv trycker in fyra till för att runda av så det blir full spelpott.

Mycket känsla och "lite" kunskap idag som sagt! Men möjligheten erbjuds. Troligast endast V6 dessutom!

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...1-50f75942ba6c
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-30, 09:04   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Jäklar vad andelar det har tagits här. Nu får jag prestationsångest. Får studera noga vad vi ska fylla på med helt enkelt. Vill inte ändra något av grunden då andelar togs pga det antar jag.

Ska göra mitt bästa för att få ihop det här bra till sist Var ju ett litet system om någon ville hänga på som var tanken :P Men ni ville sätta press på mig! Tack för det!

EDIT: Kan bli som så att jag sätter mig på bussen och går igenom det sista också. Kanske blir sen inlämning trots allt. Trodde det var 13.00 idag men det var nog då tävlingarna började. Start V64 var 14.30 ser jag!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td