Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-04, 06:35   #1
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

V65 Kalmar 30 kr andel


Testar på ett andelspel idag!

Kör med två spikar och tycker mig har hittat en trolig och en rolig.
Den troliga tror jag leder runt om och det är självklart nr 3 Spartak Face som kommer bli hårt spelad tyvärr men har oxå en mycket bra vinstchans.

Den andra spiken är nr 6 Just Invincible som va ute mot hårt motstånd senast och gjorde det bra och slutade 4a då. In the Air Tonight vann det loppet men Just Invincible blev rätt hårt spelad då från sitt springspår men kunde inte nå spetsen. Blev som en ny häst barfota runt om och så hoppas jag den går idag oxå. Den är rätt snabb ut men den kanske inte tar en längd på favoriten men lär få en fin resa oavsett och Oscar Ginman är en duktig kusk. Speciellt på Kalmar är han intressant. Står ju dessutom löjligt bra inne på degen här.
Endast 16%

Favoriten 3 La Cerise slog In the Air Tonight vid ett tillfälle från spets i ett v4 lopp men då stod In the Air Tonight med 20m tillägg och slutade tvåa bakom denne.

Sen målar jag på med massor av roliga skrällar.

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...e-4fb571529716

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-10-04 klockan 06:46.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-04, 11:44   #2
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Tyvärr var jag tvungen att banta systemet.


Hoppas det går ändå!
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td