Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-12, 10:35   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Andelsspel V5 Harstad 12/10


Jag har ägnat förmiddagen åt Vermo och Harstad ikväll
Spelstopp 19:50

Jag gillar spel till Norge för går det utanför ramen så rensar det nåt osannolikt i kuponghögen

Jag har hittat två starka Ahästar och då provar jag ett utskrivet och gör en av två

System 1 Per andel 12 kr



System 2 Per andel 9 kr



Jag har tagit 10 andelar

De andelssystem som jag lägger ut har jag alltid minimum 10 % annars lägger jag inte ut ett andelsspel JAg vill nog att det blir utsålt för inlämning och jag tycker jag greppat loppen hyfsat till Harstad ikväll och då kör vi om bra pengar på V5-spelet


Senast redigerad av joppe59 den 2019-10-12 klockan 13:13.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-12, 12:17   #2
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

JAg måste lämna in detta kring 18 då jag fick sociala åtaganden och kommer tyvärr att få se loppen från Harstad i efterhand?!

Kul om det är fler som hoppar på tåget då det ser intressant ut på förhand

Ca 20 andelar sålda så här långt

Jag har roat mig under förmiddagen att läsa in loppen till både Vermo och Harstad och då jag får feeling lägger jag ut ett andelsspel annars inte...
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-12, 13:18   #3
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Slutsålt å inlämnat

Det finns andelar ff kvar på Vermos internationella V4

Jag tycker magkänslan är rätt idag till både Harstads V5 där jag vänt loppen ut och in och även utdelningsmässigt intressant till Vermos V4 som kommer att göra att V4 omsättningen kommer att bli bra då det är topplopp, men det är många småsystem med och kommer det en balja är de borta med vinden

Tack till alla andelsköpare som köpte andelarna till Harstad i tid då jag annars hade spelstopp/inlämning 1800

Senast redigerad av joppe59 den 2019-10-12 klockan 13:32.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td