Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-27, 12:30   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Andelsspel V5 Biri 27/10 35kr


Slutsålt å inlämnat Totalt 1584 rader blev det till slut efter strykningar

Jag har fått igång spelverket igen då jag följer Norgetravet i närtid så inbillar jag mig att jag har fördel där

Har tittat igenom både V65 & V5 och rent spelmässigt måste jag prova en V5:a med potential till fina pengar, Igår fick vi stolpe ut på V5 då Philp Lyn våran spik inte orkade bli bättre än tvåa annars fick vi med baljorna i de två övriga loppen men så är travet ibland

Nog om detta på V5 Biri är 2 Valle Grom streckad som han redan vunnit loppet? Det köper inte jag
Visst har han en vettig chans vinna loppet att leda runt om, men loppet roliga är 3 Ros Son nu med Asbjörn Tengsareid i jollen och jag sticker ut hakan och dubblar systemet och sen köper vi resten av V5loppen

V5-systemet är något stort men jag har vänt ut och in på loppen och det är inga fler hästar jag vill ha med på mitt system och då heltäcker vi V5 på biri på drygt 1728 rader och då borde det vara läge att vi tillsammans på Sharp luggar norrmännen på lite penningar i kväll

Totalt 50 andelar Per andel 35 kr

Jag har börjat med 10 Lämnar bara in om det blir utsålt

V5 Biri andelssystem OBS: spelstopp 19:15

Senast redigerad av joppe59 den 2019-10-27 klockan 15:19.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-27, 14:17   #2
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

25 andelar sålda lämnar in om det blir uppåt 45 åt nåt håll så kan jag i så fall ta resterande

Vi har två heltäckta lopp så då tål vi några riktiga åsnor samt roliga streck i övriga lopp
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-27, 15:23   #3
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 601
Sharp$: 6641
Standard

Kupongen var riktigt bra gjort !!
Lycka till
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joppe59 (+2)
Elizabeth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td