Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-30, 21:33   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Andelsspel V4 Övrevoll 31 oktober utskrivet


Slutsålt kommer att lämnas in när jag uppdaterat sista infon

Nu är det helg igen
Måste trots allt prova ett andelsspel på V4 Övrevoll då jag tror Galopptips och den förmodade streckfavoriten i V4-1 är otroligt överstreckad imorgon och där har vi ett spelvärde modell större skulle den ramla in så lovar jag att det kommer nya omgångar men har jag rätt så är det läge på fina pengar på fyra rätt

Jag lämnar inget åt slumpen som jag gjorde förra veckan då jag klantade bort V4 som gav ca 10 000 kr man lär sig förhoppningsvis av misstagen

'Har gjort En av Två reducerat och jag tycker mina Ahästar är starka kort på förhad man bör köpa andelar i båda systemen då det är reducerat!

jag har tagit 10 andelar och är min mag/ryggkänsla rätt så kommer V4:an att ge bra igen på Övrevoll som den oftast gör...


System 1 per andel 11 kr


System 2 per andel 9 kr

Senast redigerad av joppe59 den 2019-10-31 klockan 13:30.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td