Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-11-05, 11:53   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Andelsspel V4 Vincennes 5 november


Slutsålt å lämnas in senare


Får sluta med lediga dagar hm

Har tittat på kvällen V4 och jag förstår ingenting loppen ser verkligen överkomliga ut men i vissa lopp är det anmärkningsvärd streckprocent på hästar som är tidiga?! Det tackar vi för

Jag har inte spelat till Vincennes på flera år har senaste veckan gjort två V4:or dit och satt en och igår trodde jag det var slut i rutan med min spetsåslut i montéloppet men den kroknade och jag tror han ramlade in till en tredjeplats då röken hade lagt sig men det gav inga pengar så lika bra det

ikväll har jag två starka vinnare på papperet i V4-1 respektive V4-4 provar att göra En av Två på dem blir otroligt förvånad om det går utanför min ram ikväll i de övriga loppen då jag tycker loppen vilka som kan vinna är begränsat och jag tror vi sätter den om nån av Ahästarna vinner

Som vanligt tar jag 15 andelar vill gärna sälja ut alla 50 andelar för inlämning men det är måååånga timmar kvar till spelstopp som är 18:45

Tar bara ut reserver idag där spikarna är då jag inte kan sortera de övriga hästarna bakom i garderingsloppen utan då kör vi Harryboy reserver i garderingsloppen

System 1 Per andel 9 kr


System 2 Per andel 6 kr


jag har även tittat på V4/V5 Boden hm kommer eventuellt med ett andelsspel dit också men imorgon jobbar jag igen:thumbup:

Senast redigerad av joppe59 den 2019-11-05 klockan 12:58.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-05, 12:21   #2
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Ser nu att det inte är nån omsättning ännu på v4 men oavsett det vidhåller jag att omgången ikväll till Vincennes är greppbar
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-05, 19:37   #3
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

V4:an satt men vi har NOLL komma NOLL tur i garderingsloppen det tror jag kommer

Tre gjorda V4:or på Vincennes efter flera års uppehåll och vi har satt 2...Uppåtform jag spelar inte till Vincennes när det är 15-18 hästar i två eller tre lopp då passar jag om inte jag har just där hittat mina spelideér
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td