Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-11-13, 15:37   #16
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
...och ibland blir det rätt när man ändrar och ibland blir det fel. Bokför slaviskt under ett helt år och var helt ärlig mot dig själv om du hade "ett färdigt system" som du ändrade på eller om det bara var en av många tankar, alternativt ett av många förslag. För det är en himla skillnad. Ofta sitter man med flera olika tankar och man landar till sist på någon. Men ibland så ändrar man ju spik i sista sekund och då har man ändrat!

Enda förslaget som jag kan sätta den på i dag var om jag låst första på 3 och 5! Övriga förslag åker jag på någonstans oavsett hur jag gör
Du försöker säga något här mellan raderna... jo det är sant så är det.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-13, 15:40   #17
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Viktigaste är att inte fega! Strecka aldrig en betrodd på streckspelen bara för att den är det. Hellre våga och skjuta vilt och missa och sen få en fullträff ibland än att alltid vara nära och vinna ibland och det är skitrader som spelats! Enkelt att fega ur när man spelar andelssystem och det tar ofta tid att komma förbi den spärren. Våga är a och o! Kunskap är typ sekundärt
Därför jag spikar nån under 15 procent idag på v86 kanske vi får se. Just nu på systemet syns en favorit som spik.. men har inte bestämt mig för det är låg klass och då bör man inte spika en favorit....
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td