Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-12-04, 12:53   #61
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Började kolla på Kenilsworths V4 till imorgon.

Har ju ingen aning om hur folk kommer strecka än men i V4 avd 3 borde det stå helt mellan 2 hästar:

1 Machiavelli som också startar från startbox 1 som det vinns överlägset flest kortlopp från på Kenilwoth, har 104 i formtal = 92 översatt i Svenskt formtal. Har vilat men har comebacken avklarad.
Ridvikt 60 kg = 32 i plusstal

11 Traces som mötte Machiavelli i dennes comeback och var 4,5 längder efter Machiavelli då - nu står man 5,5 kg bättre till mot Machiavelli samt att Traces har startat en gång till efter det loppet och var då klart förbättrad!
Traces har 105 i formtal = 92,5 översatt i svenskt formtal. Anton Marcus i sadeln ! Ridvikt 56kg = 36,5 i plusstal

Hästarna mellan 1 & 11 borde få det svårt att hävda sig i loppet.
Många av motbuden är dessutom bara 3 år - 1 & 11 skall räcka i loppet och det blir intressant hur det streckas i V4:3.

Blir en av dem borglömd - spika den andra.
Blir det runtspelat - lås på 2

Jag rankar nog 11-1 då 11 har lägre vikt att bära samt bästa Jockeyn. Men det är hårfint mellan de 2 hästarna- spår 1 väger tungt på kort distans.
Nu är ju inte jag galoppexpert men nr 1 ser ju ut som en tämligen enkel men välmatchad häst!?

finns flera med klass och kanske lite diffus form i loppet och med tanke på att ettan har mest vikt ingorerar jag plusstalet.

tycker ettan är gravt överskattad och det är ju en handikapp om inte annat...

gillar 4an men uselt läge.

2 & 3 samt 7 8 11 hamnar jag vidare på men svårt värdera formen på dessa, tror inte detta lopp är vad en del av dem matchas mot!
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td