Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-12-07, 09:18   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Andelsspel V5 Harstad 23 kr Spelstopp 19:10


Slutsålt

Jag har även gått igenom loppen till V5 Harstad ikväll och gjort ett utkast

Det finns en given spik i montéloppent i V5-1 5 Vildensky vinner normalt och jag har även tittat igenom loppen streckmässigt i de andra loppen rent utdelningsmässigt och vi har x-antal lågprocentare på systemet och det finns ingen given streckfavorit i de övriga loppen tycker jag. Så då är det värt att prova att vara med då det rensar gött i Norge om det kommer en lågprocentare

Spelstopp 19:10

V5 Harstad per andel 23 kr


Lämnas in om andelarna säljs ut jag har som vanligt startat upp med minst 10 andelar



Boden ikväll står jag över då jag även tittat igenom loppen där men fick ingen känsla för att spela

Senast redigerad av joppe59 den 2019-12-07 klockan 14:53.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-07, 11:45   #2
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Det är isbana på Harstad det kanske jag skulle ha nämnt det borgar inte precis för att det blir favoritparad . Jag har spelat utifrån de förutsättningar tror min spik vinner oavsett banunderlag i V5-1 nr 5 Vildensky det ska då möjligtvis vara om den tappar en sko då blir det inte lätt att få fäste på en ren isbana
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-07, 12:06   #3
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

30 andelar sålda Jag låter det ligga och skvalpa på och när det blir utsålt så kommer jag att markera det som utsålt men då det är isbana kommer jag att lämna in senare för att avvakta strykningar med mera och OBS systemet kan ändras detta som ligger ute är ett utkast men det är bara i undantagsfall som jag ändrar något andelsspel men det har hänt nån enstaka gång och då har ändringen gjort att vi satt den utifrån ny information
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-07, 18:24   #4
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

1,59 på en häst som står med tre ben i mål hm Nu var det ingen omsättning tro om Norge har som oss odds på dessa lopp som vi på Svenska spel?! då skulle man i princip ta tjänstledigt ett tag och med stor sannolikhet kunna klara sig bra på enbart vinnare och platsspel i de lopp man har stenkoll på....
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td