Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-12-09, 05:56   #1
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

V4 Canberra 10kr/andel


Jag tycker mig ha hittat vinnarna i alla loppen och med lite kantbollar så sticker värdet i väg rätt bra där borta.

I inledning så har tränaren M T Hawke två hästar med där nr 3 Never Been Said är favorit från ett bra läge men vågar nog inte lämna stallkamraten 8 About The Attitude utanför så den åker med och när jag ändå garderar så plockar jag även med 7 Timely Sovereign. Detta ska vara dom tre bästa hästarna i loppet men två har dåliga spår så inget är ristat i sten än men som ni ser systemet nu om ni går in och kollar så kan det bli detta jag lämnar in troligtvis.

Avd 2 heltäcker jag men det finns några som sticker ut lite men annars ett ganska öppet lopp.

Avd 3 så har dom bästa hästarna fått dåliga spår så jag plockar med några skrällar jag tror på från bra spår.

Avd 4 I sista tror jag bara nr 5 vinner detta fast 3an är favorit i nuläget men det är låg klass och en helgardering skulle inte vara fel för den som har råd men som sagt så låser jag på dom två betrodda stona och tror det räcker långt här.
Två ston mot grabbarna.

Det skulle inte vara omöjligt att spika favoriten i första om den inte sticker iväg på % för att kunna heltäcka sista loppet.
Som sagt jag får se.

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...b-30b0f34d5c09

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-12-09 klockan 06:01.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-09, 07:11   #2
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Inställda tävlingar och gjorda insatser återbetalas.

Synd då jag tror det hade kunnat ge bra betalt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+8)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-09, 09:20   #3
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Attans hoppas du inte lagt för mkt energi på systemet.
Har råkat ut för att efter 1 1/2 timmes grävande att de på galopp sent meddelat inställt.

Öppnade två andelslappar (två skott utskrivet) på Sydafrikas galopp 13:55 idag, se tråd här i andelssektionen.

Välkomna!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-09, 09:49   #4
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

jag la nån timme iallafall så det va lite synd för det såg lite intressant ut.

tog ån andel på galoppen så lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+8)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td