|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Andelsspel V75 & V4 Bjerke 30/12
Slutsålt både v4 & V75;
Thats all Senast redigerad av joppe59 den 2019-12-30 klockan 12:01. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Systemet är inte hugget i sten
det kan bli mindre än andelskostnaden oxå men förmodligen kommer systemen till V4 & V75 att ligga på andelspriset åt nåt hållEtt förtydligande bara i fall om nån undrar varför det blev mindre ex. På V4 systemet där mitt utkast just nu är på 720kr Systemen på V75 & V4 är inte synliga än jag vill sova på saken först andelsspelet till charlottenlund la jag x-antal timmar på och körde det sedan i badkaret men då jag har mycket gratis i Norge nöjer jag mig inte med det utan kommer att finjustera under morgondagen och det kommer ni att kunna följa då då systemen byggs upp Thats all Senast redigerad av joppe59 den 2019-12-29 klockan 20:13. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nu har jag sovit på saken och tittat igenom loppen en gång till det ser verkligen spelvärt ut på förhand till bjerke ikväll både på v4 & V75 finns ? För vissa streckfavoriter på förhand och jag ska snart börja med systemupplägget
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Andelarna till V75 slutsålda finns 9 andelar kvar på V4 jag låter det skvalpa på annars köper jag upp dem i samband med inlämningen
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lämnas in senare med facit i hand då öronen stod rätt ut på mig då jag tittade genom streckfördelningen å förhandstipsen som ligger ute till morgonen så skulle jag kanske spelat reducerat eller ett större system idag men jag gör mitt bästa på både v4 & V75 tror ni som är med får valuta för era penningar������������
|
|
|
|
|
|
|
|