Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-03-08, 12:01   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

V4 Frankrike Cagnes Sur Mer Spelstopp 15:15


Slutsålt å inlämnat jag vill inte följa surret på ATGlive från Frankrike = lagt kort ligger

Spiklöst jag tar bort streckfavoriten i V4-1 4 Angel Of Attack och har ett kassaskåpssäkert lås i V4-3 där vi låser på de två bästa hästarna
Det känns som V4:an kan ge bra
V4 Andel/15:-


Jag har tittat och gått igenom loppen och jag fick stark känsla för att spela idag...Det är premiär för mig på Cagnes Sur Mer på Vincennes V4 omgångar har vi satt ett gäng V4:or men mest mellan 5-11K vi siktar högre idag

utsålt = inlämning

Senast redigerad av joppe59 den 2020-03-08 klockan 12:18.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-08, 14:25   #2
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Där blev vi slagen strax före mål av favoriten hm hoppar inte 14 så hinner inte 4:an fram men det är travet i ett nötskal det kommer nya omgångar och upploppet är låååångt på Cagnes Sur mer jag trodde 11:an skulle rinna undan ett tag hm
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td