Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-03-18, 14:45   #1
 
Frasse77s avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Skövde
Inlägg: 438
Sharp$: 1248
Standard

V86 andel 18kr med potential!!


Efter 6rätt på V75 första gången jag gjorde ett öppet andelssystem så blir det även ett på V86 för så om det kan bli bättre.


Endast ett samtal inför V86 och det med Hajom och fick veta Whipped Eggs tränat bra men 39% är högt, så fråga vilka man var rädd för och tog med dessa på systemet. V86 brukar ju ge bra även om det trillar in en del favoriter, så idag tänkte jag bara spika en häst My Sweden.

Vill att alla ska ha en möjlighet att köpa in sig, så har lagt kostnaden på 18kr. Systemet har potential att utan vidare ge sexsiffrigt. Dagens bästa skräll Valetta med Goop i sista, kommer få ett bra mycket bättre steg nu med barfota.

Minst 30 sålda annars lämnas det ej in!

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...9-dfd878e7e23e
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-18, 19:02   #2
 
Frasse77s avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Skövde
Inlägg: 438
Sharp$: 1248
Standard

För lite sålda, så satsar på ett andelssystem på min favoritbana Bergsåker på Lördag istället. Lycka till med era egna spel ikväll!!!!

Senast redigerad av Frasse77 den 2020-03-18 klockan 19:03.
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td