Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-03-22, 14:50   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Andelsspel V4 Gulfstream Park Spelstopp 20:08


Slutsålt kommer att lämnas in efter GS75 då jag bara inte hunnit konstuera system ännu utan bara har dem i huvudet Bra teamwork

Jag har gått igenom loppen fram å baklänges Kommer INTE att läsa några norska tips eller svenska tips till Gulfstream Park då jag redan gjort klart systemet i huvudet

Jag köper i princip V4-omgången har tagit bort fem hästar totalt som jag väljer att inte betala för då jag kommit fram till att dom bör inte kunna vinna oavsett vad som händer hm

Provar En av Tre man bör köpa andelar i alla system då det är ett utskrivet system lämnas in om det blir utsålt med reserver i alla lopp

[B]V4 Andel/11:-

[B]V4 Andel/11:-

[B]V4 Andel/9:-

Utsålt = inlämning jag har plockat 12 andelar själv kan ta några till men inte alla

Senast redigerad av joppe59 den 2020-03-22 klockan 15:23.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td