Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-05-11, 17:22   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V86 Jägersro/Solvalla (13/5) - 75 kr andelen


https://tillsammans.atg.se/inbjudan/...kkO6Slssr6aQ==

Jag är tillbaka och tänkte köra igång med mina andelar igen via tillsammansbolaget. Det blir reducerade system som vanligt och till aktuell omgång är det 75 kronor andelen som gäller.

Hemmabanan och jag har kommit igång med travet igen efter en mindre kollaps i livet. Men nu är jag uppe och tänkte köra lite trav igen på "hobbynivå".

Information om mina tidiga tankar har gått ut till redan befintliga medlemmar men kommer uppdatera på sidan allt eftersom också.

Som vanligt vill jag bygga system med potential i och det är sällan vi kommer se några megafavoriter som spikar där sen samtliga övriga favoriter är streckade etc.

Till den här omgången kan det bli en på max 25% och en på runt 30%. ratar sen en storfavorit och helgarderar nog den största i omgången.

Hoppas fler vill hänga på, just nu 21 lediga platser. Kommer dock att rensa bland de som bara hänger och idlar där för att ev söka information!

Ha det gott alla nu när sommaren börjar!

Rimfrost is back in the sunshine!

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/...kkO6Slssr6aQ==
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-12, 09:01   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Bumpar upp mig så ni ser att jag lever och åter kommer att köra så smått framöver! Elva andelar har vi fått ihop redan med drygt 34 timmar kvar till tävlingarna börjar.

Häng med!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-12, 12:18   #3
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Tidiga tankar är att spika Milliondollarrhyme och Sobel Jasmine för de som undrar men mycket kan hända då strecken kan ändras drastiskt. Helgarderar eventuellt avd 1, 4 och 7. Framför allt kommer jag helgardera storfavoriten i fjärde som det verkar nu. Alone i sista kan lämnas utanför. Detta är tankarna för de som undrar. mer info kommer på själva tillsammanssidan!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 10:07   #4
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Finns lediga spots för den som vill vara med. Uppdateras på sidan efter 14 då jag ska ut på promenad först. Borde öka chanserna för att välja rätt.

Reducerat system som vanligt. Åsikter är välkomna men jag är den som fullt ut tar besluten till sist hur det hela byggs!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 17:14   #5
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

För de intresserade finns nu ett preliminärt systemförslag upplagt på min sida. Finns dock större spelkassa så det kommer ske några förändringar men för den som vill ha en andel för 75 kronor och tycker upplägget är vettigt så är ni välkomna. Finns några platser kvar!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td