Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-06-07, 20:12   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

V4 Bjerke måndagsförmiddag 8 juni 11:40


Vi gör ett utskrivet igen

Köp andelar i ALLA system då det är En av Tre

[B]V4 Andel/7

[B]V4 Andel/7

[B]V4 Andel/5

Lämnas in tidigt jag tar bort länkarna som vanligt om markerar det som utsålt

Senast redigerad av joppe59 den 2020-06-07 klockan 21:22.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-08, 17:32   #2
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Vi satte V4 på Bjerke men tyvärr gick det inte att lämna in då det var två strykningar och vi satt 2 Ahästar vet jag faktiskt inte om vi till och med hade fått två V4:or

Jag försökte lämna in andelspelen x-antal gånger men trots att andelarna var slutsålda så fick jag felmeddelande för lågt saldo?! Jag kontaktade ATG under FM men fick ingen återkoppling därifrån

Om antal gånger jag försökte få in andelsspelet registrerades fick vi förmodligen in en duktig flerkupong under lunchen med facit i hand var det tur att det inte även small i andra eller tredje V4 det hade vi tålt då hade man absolut inte orkat med det

Tyvärr har man inte ens fått igen pengarna ännu från insatsen på andelsspelet frå i förmiddags

Utifrån det kom jag att ligga lågt på mina andelsspel framöver då det tyvärr inte verkar fungera som det ska från ATGs sida med andelsspelen

Jag kör på med mina egna ABC system men alltid kul att lägga andelsspel och desto större vinstchans i år har vi spelat in 130K respektive 80K vid två tillfällen samt ett gång småvinster mellan 5K - 20K så jag tror inte vi ligger back i år på de som följt mina andelspel

Thats all
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td