Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-07-24, 21:15   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Lördagsunderhållning V4 Bornholm & Klampenborg


Bornholm och Klampenborg utsålda Bornholm inlämnat väntar med Klampenborg till under morgondagen

Jag gillar utmaningar hm

JAg har redan läst in loppen till galoppen och även till Bornholm både går i Danmark imorrn förmiddag 11:00 Bornholm och eftermiddagsgalopp från Klampenborg 17:00


Senaste V4 på Bornholm omsatte ca 270K då startiden imorrn är 11:00 lär det nog rimligt att tro att blir kring 100K åt nåt håll men det är mindre konkurrens och inte lika bra spelare som deltar tror jag och då kan vi få vår hävstång där

OBS köp andelar i båda systemen

[B]V4 Andel Bornholm/8

[B][B]V4 Andel Bornholm /8

Provar även ett V4 spel till Klampenborg och där rövar jag i V4-1 och låser på två streck fr vi hem det är vi med i matchen ordentligt där tror jag de flesta drar alla kusar Spelstopp Klampenborg 17:00 lördag

Köp andelar i båda systemen

[B]V4 Andel Klampenborg/10

[B]V4 Andel Klampenborg/9

Utsålt = inlämning minst 45 andelar krävs för inlämning

Senast redigerad av joppe59 den 2020-07-24 klockan 23:56.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-24, 22:26   #2
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

ca 30 andelar sålda både till V4 Bornholm samt Klapmenborg

Tror faktiskt jag lämnar in V4 till Bornholm vid 01:00 så är det gjort

Kul om vi blir fler och vi har spelat in drygt 30K på V4Orna sedan förra fredagen....
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td