Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-07-25, 03:31   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 121

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V75 Bollnäs 16.20 (25/7) - 12 kronor andelen


https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...f-1a915cc64ee6

Då jag inte lagt den tiden jag anser man bör på ett större system men ändå har lite tankar och idéer så skjuter jag med ett klart "sämre" matematiskt.

Systemet är absolut inte klart även om jag gjort en helt klar kupong. Den landade på 576 och jag känner mig nöjd. Jag kommer följa infon i morgon och det kan ske grövre förändringar. Jag försöker att inte lägga lika många timmar på travet just nu då jag märker att det sliter mer än det ger. Dock är det inte helt lotto och bättre än Harry borde jag vara ifall det är pengar man vill vinna!

Chapuy i sista är väl den självklara spiken men "alla" kommer spika den och jag måste hitta motdrag. Dock är den så pass bra att den inte går att lämna utanför. Men inget är ristat i sten.

Manuzio Hanover är en häst jag verkligen gillar och med endast 400K på kontot så tycker jag den ska ha grym chans i den här klassen. Låt den smyga med (helst inte femte inner) så ska den nog spurta ner det här motståndet. Lär dock stiga och landa närmare 15%. Annars får vi vara glada (på förhand åtminstone).

Första är ju ett jäkla chanslås på de två Jörgen Westholms hästar men Örjan upp på ena och kan de träffa starten kanske de dödar loppet? Jörgen i spets och Örjan i dödens? Måste dock kolla lite mer startsnabbhet etc.

Champ Lane må ha 6--4-0-1 men till den procenten i den här klassen från det spåret? Jag måste ju syna och rata! Tror alla kan springa lika fort och mycket handlar om löpningsförlopp. Med tur (vi sitter i nuläget med nio ekipage) så ska nog någon av våra hinna först.

Gulddivisionen är galet svår och kanske är Dreammoko bara bäst men tycker Rose Run Sidney har sådan snabbhet att den borde kunna avgöra på upploppet. Dock gillar jag Nappa Scar och börjar man strecka kan man lika gärna gå "all in". Skräller mindre sällan här men jag målar och hoppas men än tror.

Hamnar i ett läge att jag måste spika i ett kallblodslopp jag helst velat ha alla. Pyrmo i form är den jag gillar mest då jag faktiskt studerat det här loppet lite extra men det kunde lika gärna blivit 1 eller 4 och i morgon kan det ändras. Svårt lopp där jag kan skapa fördel om tärningarna vill rätt!

Svårt att sia om diamantstoet men tycker det hamnat tre bra streck här. Gått extra mycket tider här men till viss del form också. Activated måste visa mer innan jag streckar en häst till över 20% även om den har typ 538 gånger fler miljoner än övriga

I morgon kan det ändras om. Spenderat några timmar nu och försökt få fram en grund. Genast känns det som - om jag bara lagt tiden på ett reducerat hade det suttit men jag tänker inte spendera runt 3000 på ett reducerat om jag verkligen inte har orken att lägga all den tid det tar att läsa på. Ett lopp tar långt mer än en timme att gå igenom om det ska bli seriöst nog.

Dock lämnar jag information om hur jag tänker och hur mycket jag lagt ner på omgången så alla vet förutsättningarna. Dock är mycket öppet nu och spikarna kan ändras men som det är nu så kommer Manuzio Hanover stå kvar till 5%. Men svårt släppa ett drag även om den stiger med mer än det dubbla!

Studera lite själva och se om ni tror på uppbyggnaden! Vi kör vid typ alla andelar tagna! Tråden uppdateras vid något tillfälle i morgon med nya tankar så de som vill ha mer info om det slutliga systemet kan få det - om inte alla andelar är tagna då. Uppdateras ändå som vanligt!

Jag plockade sju andelar bara (14%), men det är ändå 1.4 miljoner när vi drar in tio sådana!

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...f-1a915cc64ee6
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-25, 14:30   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 121

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Jag har gått igenom det om och om igen nu senaste timmen men vill inte ändra något då jag tycker det är spelvärda hästar som finns med! Klart att Goop i första kanske vinner men börjar jag strecka där så är jag snabbt uppe i sju hästar. Jag går på springspåren och att Jörgen W sitter i spets och sen kan Örjan göra lite vad han vill.

Bägge spikar är så klart lite out of the blue men jag har bra känsla på Haugstad! Kallblodsloppet står jag fast trots att jag helt ville ha alla tre där. Men nu kör vi!

V75
Inlämnat: 2020-07-25, 15:28
Johan Salomonssons andelsspel
Bollnäs
Lördag 2020-07-25
Start: 16:20
Kostnad: 567,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 7 (1, 9)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11 (10, 12)
3: 2, 3, 6, 7, 8, 9, 11 (10, 5)
4: 8 Pyrmo (1, 4)
5: 6 Manuzio Hanover (7, 5)
6: 3, 10, 14 (12, 11)
7: 1, 2, 6 (3, 7)

2x9x7x1x1x3x3 = 1134 rader.
1134 x 1 x 0,50 kr = 567,00 kr.
Totalt: 567,00 kr.
Min kostnad: 567,00 kr x 7/50 = 79,38 kr
Rättningskod: LRP RTN KCS
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-25, 15:46   #3
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 121

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Man är så snett på det nu så det finns inte. Spåret spelade ingen roll och den var ju helt överlägsen! Här hade man en skräll i nr 11 men den skrällen kom i första istället och nu vann Örjan, det kunde han gjort i första!

Nej, nu får jag fan rannsaka mig själv. Inte okej det här :(
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td