Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-08-04, 13:01   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

V6 Hagmyren jackpott ca 1,7 miljoner spelstopp 19:30


Slutsålt lämnas in senare JAg blir en aning splittrad då andelarna säljs ut så snabbt och det är givetvis jättekul men alla hinner inte få vara med som vill Jag har ingen vidare lösning på det just nu och jag som spelläggare får jag alltid minst mina 10 %


Jag är påläst som vanligt och vi spikar Bergh i V64-1 och sedan får dom andra gardera honom det är inte där omgången avgörs

Vi har många roliga idéer till ikväll. Samma upplägg här som med V4 jag avvaktar strykningarna innan jag gör det slutgiltiga systemet och som vanligt ser jag på värmningarna men lyssnar inte på vad som sägs

Det var länge sedan jag tyckte en omgång såg så intressant ut på förhand det blev inte precis bättre då jag såg streckfördelningen på ett flertal hästar som vi har med det finns inget annat ord än att just nu är det galet felstreckat på vissa hästar det kanske rätar ut sig då betaltjänsterna kablar ut sina vinnare efter 14....?!


[B]V6/24

[B]V6/15

Utsålt = inlämning det borde nog inte vara nåt problem

Senast redigerad av joppe59 den 2020-08-04 klockan 13:07.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-04, 20:32   #2
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

V6 + X-antal V4:or satt vi surt att vi fick käka favoriten där vi hade alla .....
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td