|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V6 Övrevoll söndag 12:45 V4 Övrevoll 15:35
Utsålt lämnas in under morgondagen bra teamwork som vanligt
Vi spelar V6 Vi garderar båda storfavoriterna vi tål att en av dem förlorar och det är min känsla på förhand... [B]V6/34 [B]V6/26 Utsålt = inlämning Vi har två bra vinnare på förhand vi går på dem rakt ut... [B]V4/16 [B]V4/6 Utsålt = inlämning Står över GS75 det kan komma ett andelsspel till Boden
Senast redigerad av joppe59 den 2020-08-22 klockan 22:32. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jag undrar hur dom som bestämmer tänker när dom försöker ?! marknadsföra galoppen Nu är derbyt utlyft från V64 spelet......idag på Övrevoll
Helt osannolikt korkat anser jag
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Andelsfabriken levererar igen V6 satte vi med streck kvar
Vi har haft hyfsat "flyt" lördag-söndag drygt 54K inspelat sen igår på andelsspelen och då har vi ff kvar V4 från Övrevoll ![]() Vi passade även på att dra in V4.... Senast redigerad av joppe59 den 2020-08-23 klockan 17:38. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Citat:
Det är ju dock betydligt mer intressant och relevant att redovisa resultatet istället för enbart inspelat. Teoretiskt skulle du ju kunna ha gått minus trots 54k inspelat :P |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hur många andra på Sharps redovisar nettovinsten? Jag tycker det är irrelevant om nån vinner 10K på V4 så är det 200 ned i fickan för varje andel man köpt...Så tänker jag
![]() |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
Bara fortsätt med andelar så kommer nog pengarna fortsätta rulla in!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5) |
||
|
|
|
|
|
|