Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-11-15, 11:16   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

GS75 Charlottenlund söndag 15:00


Jag har gått igenom alla loppen fram å baklänges

Det set som vanligt ut i Danmark -begränsade lopp som kryddas med några svenska ekipage

Jag har lagt ned mesta tiden med att konstruera/bygga systemet vilket är A & O då jag följer Danmarkstravet har jag redan sett hästarna/loppen

Jag tycker omgången ser så där ut på förhand men jag tror jag kommit fram till en bra lösning efter X-antal timmar

Vi provar att spela ett utskrivet 2 av 4 med två roliga samt två troliga med krav att två Ahästar ska ramla in och då ser jag gärna nån eller båda av de roliga

Systemet är på sex kuponger kostar strax under 1500:- Viktigt att köpa lika många andelar i ALLA system

Systemet är på väg och vi kör GS7!!
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-15, 11:25   #2
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Jag stänger länkarna nu finns några andelar kvar i en del system ni som har köpt kan kolla igenom så ni har lika många andelar i alla system annars köper jag upp dem då jag lämnar in

Bra teamwo
rk

Senast redigerad av joppe59 den 2020-11-15 klockan 12:00.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-15, 11:43   #3
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Härligt 30 andelar sålda jag låter det skvalpa på och som alltid kul om vi blir fler

JAg är nöjd för en gångs skull med uppbyggnaden av systemet blir det en favoritparad då kan vi lika gärna vara borta med vinden
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td