Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-11-25, 15:02   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V86 (25/11) 20.30 - 12 kronor andelen


https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...b-acb97e01929e

Suttit i valet och kvalet ifall jag kan få ihop åtta avdelningar. Kör ett mindre system åtminstone, lämnas in oavsett antal andelar. Max antal rader blir dock 2400.

Har så smått börjat plocka ut en grund att bygga kring. Det som är "klart" är att jag väljer att spela de fyra mest betrodda i tredje avdelningen samt låser jag avslutningen på de två mest betrodda.

Eventuella spikar jag funderar på i nuläget är nr 5 Digital Literacy i andra avdelningen samt nr 8 Elephant i den femte avdelningen. Även nr 5 Zio Tom Jet i den sjunde avdelningen skulle kunna vara en alternativ spik.

Övriga avdelningar har jag i nuläget ingen susning om. Behöver ju även få med de där hästarna som kan få utdelningen att skjuta i höjden nämligen. Just nu är det oerhört favoritbetonat i uppbyggnadsfasen.

Jag plockar minst fem andelar själv (minst 10%) och lämnar som nämnt in det oavsett antal andelar.

Jag ska ut och promenera nu efter att ha gått igenom startlistorna i några timmar. Sen blir det att grotta ner sig en sista sväng med intervjuer och lite värmningar. Sen kör vi!

12 kronor andelen är det som gäller.

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...b-acb97e01929e
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-25, 17:32   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Systemet börjar ta form och för tillfället så finns det ett "klart" system. Kan dock ändras då det ska till värmningar och liknande också - men med den info jag sitter på just nu tycker jag upplägget känns spännande.

Vi behöver lite flyt i de inledande två avdelningarna men har vi det tycker jag vi sitter på leken efter det!

Står nog över Shapes även om jag gillar hästen. Behöver få med en lågprocentare och tror nr 5 kan vara den som överraskar - annars känns 2 och 4 som hästarna som bör göra upp om det.

Allt (eller mycket åtminstone) hänger på Digital Literacy i andra avdelningen. Men med loppet senast så ska den väl inte kunna förlora det här hur mycket den än inte vill vinna sista 50 meterna. Hoppas Örjan vet vad han gör i dag.

Övriga lopp tycker jag sannolikheten för att hitta vinnarna är mycket hög i förhållande till hur det brukar kännas!

Kan ändras som sagt!

Nio andelar kvar ifall någon mer vill hoppa på!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td