Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-12-05, 15:18   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

V4 Sha Tin Hongkong Söndag 0905


JAg har lagt ett gäng timmar på att gå igenom V4-loppen

Det är inte svårt att ta ut hästarna det svåraste är att bygga/konstruera slagkraftiga system

Vi har två bra vinnare samt två starka roliga lås till imorgon

Vi spelar blocksystem och då är det inte många andra system som slår bort oss imorrn om villkoren sitter

Utsålt bra teamwork det fungerade till 110 % med andelsköpen så då kommer jag när omgången ser ut så på förhand att prova det igen då ökar vi våra vinstchanser mångfalt och det gillar vi men inte alla omgångar ser ut så...Imorrn är vi garanterad med å hugger annars blir jag mycket förvånad då jag vänt loppen ut och in och hittat ett gäng fynd i strecklistan det var nästan som julaftonsmorgonen att gå igenom loppen från Sha Tin På onsdag är det internationell jockeymatch och på söndag årets största tävlingsdag med internationella hästar inbjudna och prispengar i loppen kring 20 miljoner med 4 grupp1 lopp på programmet då ska vi vara med igen

Senast redigerad av joppe59 den 2020-12-05 klockan 16:07.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-06, 11:46   #2
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Där hade vi inte många rätt och Ahästarna orkade bara ramla in en av dem hm Nästa söndag då det är grupp1 lopp har vi årets klaraste vinnare på galoppen den kan bara förlora om något annat inträffar hoppas vi får det loppet på V4 annars om den inte står i 12 för 10 måste man nog faktiskt in på toton/tvillingen på den vinnaren då det omsätts 35 miljoner i loppen då det är handikapp lopp då måste omsättning på årets största tävlingsdag ligga runt 50 miljoner per lopp

Återkommer förmodligen på onsdag med nytt andelsspel till happy valley och då är det internationell jockeymatch
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td