Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-12-05, 20:13   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

V4 Vincennes söndag 1625


UTsålt lämnas in under morrondagen

Imorgon spelar vi pool med Norge då blir omsättning uppåt 200K
JAg följer travet kontinuerligt hm intensivt från Frankrike sedan över 1 år tillbaka och det har gett resultat på andelsspelen vi har varit ensamma vinnare på V4 och denna vecka har vi spelat in ca 30K från Vincennes och vi har satt 4 av 6 V4:or denna vecka

Imorron är det spelläge igen vi spelar något större men inget 100 krs andelar samt att det är avgiftfritt och systemet är unikt lämnas bara in en gång

Vi har två bra vinnare på papperet och redan i V4-1 ställer vi V4 spelarna schack matt tror jag

Jag tar alltid minst 10 % i de system jag lägger ut och mina andelar är alltid uppdelade i max 50 andelar
I andel = 1/50
5 andelat = 10 %
O.s.v.




Är ni med eller emot mig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abborre (+7)

Senast redigerad av joppe59 den 2020-12-05 klockan 20:20.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-06, 17:30   #2
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

V4 satte vi igen totalt trummade vi in 5 V4:or av 7 denna vecka
Inspelat totalt brutto 32700 det borde vara nån krona +

Idag hade vi ingen tur i garderingsloppen däremot hade vi tur andra dar i veckan
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abborre (+32)
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td