Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-12-12, 11:20   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Andelspel en teknisk fråga vs ATG


Jag skissade på ett andelsspel vid midnatt igår till BroPark och spikade kommunvinnaren som ALLA andra Isodor.... sen hittade jag 10 Magic Jonsson i andra som Ahäst på tre ahästar i det loppet och villkoret var En av två på tre Ahästar i andra och fjärde med alla bakom så den hade suttit som ett smäck givietivs

När jag skulle lägga upp andelsspelet fick jag felmeddelande att det var stängt för spel klockan var då 0015 så då la jag ned det orkade inte kliva upp till morgonen utan släppte då andelsseplet till galopperiet...

Min fundering det går inte att skapa och lägga ut andelspel efter 00:00?!

Thats all
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-12, 13:24   #2
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Det ska nog inte vara några problem vanligen. När jag jobbar kväll brukar jag öppna till lunchen dagen efter runt 23.45-00.30. Jag har aldrig stött på några problem
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-12, 13:26   #3
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

ja det var nog nåt tillfälligt då för i regel kan man sitta och fila på systemet till sent och sen lägga upp det som andelsspel i regel till lunchV4:orna
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td