Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-12-19, 13:52   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V75 Halmstad 16.20 (19/12) - 2xSpik Björn Goop - 9 kronor andelen


https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...f-23642e8e69e5

Kommer lämna in ett mindre system i dag då jag inte lagt de timmar jag brukar men tycker mig ha lite sannolika vinnare och utöver det finns det med några random skrällar förutom de som är handplockade.

Jag inleder och avslutar med spik på Björn Goop. Möjligen är det lite för långt i V75-1 men Björn är Björn. Bäst i klassen. Finns det form kan det bli x2.

Har en kupong på 288 rader, men det kan bli som så att Wild Love också läggs till och då blir det 432 rader. Vid det senare kör vi 50 andelar, annars räcker det med totalt 32 andelar.

Jag plockar själv 12 andelar, vilket är minst 24% (ev 37.5%).

Min form är dock under isen och det är frustrerande som fan att det spelar ingen roll vad jag gör just nu så verkar allt skita sig med galopper, märkliga styrningar och sjuka hästar.

Så gör en egen bedömning på uppbyggnaden så vi delar dårskapet! Det måste ju vända någon gång. Jag brukar normalt ha en bättre statistik vad gäller spikar än vad "snittstrecken" visar som strecksson rangordnat. Men inte ens här är det full form.

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...f-23642e8e69e5
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-19, 14:31   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

31 andelar tagna totalt och jag har lagt till Wild Love och jag hoppas vi når upp i 48 andelar totalt!

En polare sover och han plockar nog minst tio andelar. Först till kvarn som vanligt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td