Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-12-21, 21:07   #31
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Snart är den trista ”Winterburst” här men V75 varje dag och med lågklassiga lopp i alla möjliga länder...


Jag ska INTE göra om Misstaget att försöka spela alla de omgångarna.

Jag har testat förut när och jag gick in i väggen av att plugga V75 till banor i olika länder.

Årets schema

23/12 Mantorp
25/12 Umåker
26/12 Solvalla
27/12 Momarken
28/12 Romme
29/12 Ålborg
30/12 Bjerke
31/12 Axevalla Multijackpot

Det är de 3 omgångarna jag markerat i fetstil som är intressanta.

Till Övriga omgångar är nog V5 en bättre spelform.

Att det är just V75 till enklare omgångar i Norge och Danmark är ju bara för att Atg skall få extrapengar till Multijackpotten på Axevalla Nyårsafton.


Får ta mig en funderare på om jag ska öppna upp ett tillsammanslag till Multijackpottomgången. Just till den skulle man ju vilja spela extra stort och fler kan köpa andelar i ett tillsammanslag. ( kan vara upp till 50 medlemmar i ett lag)

Nackdelen är att ingen vet hur stor andel man får för sina pengar när man köper andel i ett lag med 50 personer. De som köper 2 andelar var tidigt i tron att de får 5-10% av systemet är inte så nöjda om det sista dagen kommer 5-10 pers som köper 5-10 andelar var...


Med de här vanliga andelarna som jag länkar här vet man exakt var man får.
50 andelar är max vad som kan säljas så har man köpt 5 andelar så vet man på förhand att man får 10% av systemet.

Jag gillar det upplägget. Nackdelen är att det blir väldigt bökigt att reducera system med dessa vanliga länkar. Man får ju då lägga ut flera länkar och då är risken väldigt stor att inta alla köper lika i varje system. Detta problem uppstår bara när man ska reducera.

Jag gillar ju ”raka” system med bara 1-4 kuponger. ALLA mina storvinster har kommit på raka system eller lätt reducerade system. Med mer avancerade reduceringar är det väldigt lätt att reducera bort sig själv.

Får ta mig en funderare om tillsammaslag eller ej.

Nya tag en annan dag ( hade hellre spelat V86 på onsdag än V75..)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), Ace (+7)

Senast redigerad av Basse den 2020-12-21 klockan 21:08.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-21, 21:35   #32
Ace
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 2 339
Sharp$: 5214
Standard

Svårt att släppa detta.. Men nåt måste vara fel på "översta våningen" i min kropp..

Med tanke på trion ovan och hur jag kan bränna den.

Vinnarspelet ovan visar tydligt vem som ska vinna enligt mig.

Men sen händer nåt.. Hissen går inte ända upp. 20 min innan trioloppet visste jag vilka som skulle kliva fram om The Lucky One inte var som bäst för dan.

GaddspelAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-12-21, 20:53
Färjestad
Måndag 2020-12-21
Start: 20:56
Kostnad: 30,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Track Angle
2: 4, 7, 9

3 x 10,00 kr = 30,00 kr.
Totalt: 30,00 kr.
Rättningskod: ZNF MTL QBN


Så man kan ju undra vart 4an tog vägen när trion lämnades in..

Käkat middag nu men fattar fortfarande inte så näringsbrist var det icke..

Senast redigerad av Ace den 2020-12-21 klockan 21:41.
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td