Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-01-22, 16:03   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V6 Romme 19.30 (22/1) - 16 kronor andelen


FULLT

Finns extrapengar att spela om och det kliade i fingrarna rastlös som jag var i dag. Skulle egentligen till syrran men vi sköt upp det till i morgon. Kollade om det var några intressanta lopp på V6 ikväll och tycker det var intressant nog.

Helgarderar första och hoppas på dunderskräll då det inte är några vidare stjärnor som ska ut och styra hästarna där.

Sen ser det lätt ut i fyra avdelningar i rad. Normalt spikar jag Polycrates Face i andra men vill ändå plocka med två på tillägg som rids av väldigt bra ryttare. Och jag tycker 5% på Candor Hall är en ren bjudning i dag. Sofia Adolfsson (som indirekt nämndes ovan) samt så gjorde hästen come back senast och gjorde det gott nog. Dessutom har den vunnit i monté tidigare med ett förstapris på 250'. Dessutom 25% segrar - och kanske är det bara som så att gammal är äldst. Måste pröva för att få upp värdet. Men favoriten har så hög segerchans att det är dumt att rata den.

Kallblod är försvisso inte min specialitet och jag borde läsa på lite mer vad gäller Orvar Mollyn för den fick jag upp ögonen på först men har ratat ner. Låset känns stabilt där bägge startar på innerspår. Tycker det är lite för jämnt spelat här för att inte ta halvt ställning. Men reserverna har så klart varit aktuella.

Spikarna sen är för att dels anser jag vinstchansen tillräckligt bra men framför allt är det två spikar som kan bära upp värdet rätt bra. 21% och 13%, en andrahandare och en tredjehandare. Gitte Silvåkra vann enkelt senast efter snabb start och sen kontrollerades loppet och sprang enkelt undan. Övertygad om att den kunde sprungit i den farten klart längre. Detta medan favoriten fick ett bra lopp senast och vann enkelt utan att drivas men jag vet inte hur snabbt den kunde avgjort där. Tycker spåret här är till klar fördel invändigt.

Nästa spik är nedstruken två spår och startar från ett optimalt femtespår medan favoriten har ett tråkigt niondespår. Häst mot häst tror jag så klart att storfavoriten är bäst och vinner det här flest gånger men förhoppningsvis kan spåren bli avgörande. Sen har det varit ett långt uppehåll så det blir kanske för passivt här. Ska läsa mig in på det här ett tag till.

Avslutningen är tanken att måla på med så många hästar vi får råd med. Vid 50 andelar så plockar vi alla! Annars börjar jag välja häst för häst här.

Finns lite potential i systemet tycker jag! Dock ska vi veta att det kan ändra en del trots ett preliminärt system som känns stabilt i skrivande stund. Lägger en timme till på det fram till tävlingarna ungefär. Långt från någon favorit- eller hemmabana men ibland är intresset större än förnuftet kanske för att stå över. Jackpottpengarna lockar!

FULLT
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2021-01-22 klockan 17:25.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-22, 16:55   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Bear Victory... hyfsad ut men tveksamt om den körs mot spets. Risk den kryper ner invändigt också - på både gott och ont. Lite inne på att eventuellt byta spik till innerspåret men jag gillar inte de där galopperna i raden - även om det nu är auto och det inte ska vara problem. Sen är frågan hur mycket som krävs för att den ska få sitta lugn i spets och bestämma tempo.

Här måste jag hitta mer innan jag tar definitiva beslut. Många frågetecken här!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-22, 17:10   #3
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Kommer stå kvar på spiken i femte avdelningen. Vunnit två senaste åren efter uppehåll (även om uppehållet varat längre nu). En rejäl häst med bra avslutningar även om den riktiga speeden inte finns där. Kommer få en bra position och fastnar den inte kommer den gå riktigt bra sista 700 meterna. Få som kommer stå mot den styrkan då. Kan inte ens fundera på att spika Emilia Leo här. En häst som inte segrat på hur lång tid som helst - och med galopper i raden... schas!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-22, 18:04   #4
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V64
Inlämnat: 2021-01-22, 19:03
V6 - endast vinst vid 6 rätt
Johan Salomonssons andelsspel
Romme
Fredag 2021-01-22
Start: 19:30
Kostnad: 720,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 (5, 7)
2: 5, 7, 10 (9, 1)
3: 1, 4 (11, 6)
4: 1 Gitte Silvåkra (4, 12)
5: 7 Bear Victory (1, 9)
6: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 (3, 2)

10x3x2x1x1x12 = 720 rader.
720 x 1 x 1,00 kr = 720,00 kr.
Totalt: 720,00 kr.
Min kostnad: 720,00 kr x 4/45 = 64,00 kr
Rättningskod: HHH XTH SXD
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-22, 19:25   #5
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Bara jobba in två spikar nu så har vi sex rätt x2.5 Värde 176x2.5 ifall första spiken tar hem det. Sen hänger allt på "skrällspiken" om den kan gå rätt ut och leverera som vanligt! Borde kunna dra upp i värde 550x2.5 då. Får vi sen in en 1%-are i sista så kan det ju faktiskt ge rätt skapligt ändå Mycket om, många men, ännu fler bollar som ska studsa rätt! Kan gå! Jobba på!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-22, 19:41   #6
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Inga miljoner på gång precis men jag blir nästan tiltad ibland. Somnade till och tappar spetsen med varvet kvar. Kändes tufft då men jag var imponerad av det jag såg senast bl a så... skönt att hon kom tillbaka! Troels räddade upp det Alltid bra för självförtroende att sätta spikarna. Sen gäller det ju att allt övriga också prickar rätt!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SistaStallskriket (+25)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-22, 20:02   #7
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Bear Victory mycket sämre än jag trodde! Trodde det skulle bli tufft i sista sväng men den kom knappt framåt ens. Så tror inte den hade kunnat vinna från spets - men loppet blev inte optimalt ändå. Men jag gråter inga tårar när favoriterna radar upp sig på det här sättet så lika bra jobba in nästa också så kan vi få bra med pengar till på måndag!

jaja, någon gång ska väl allt studsa rätt. Tror detta var tredje (eller fjärde?) i rad som vi får fem rätt nu! SUCK!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td