Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-03-21, 12:20   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Tillsammans - V75 och V86 - 25-75 kronor per andel


https://tillsammans.atg.se/inbjudan/...kkO6Slssr6aQ==

Det finns platser kvar i mitt tillsammansbolag där jag nu åter kommer gå all in med reducerade system. Tiden är kommen efter flytt etc. De matematiska är inte min melodi även om det så klart kan slå även där.

Vi spelar inte varje omgång utan endast när jag känner mig ha något grepp på omgången, alternativt vid jackpott. Oftast spel på Åby, Kalmar, Halmstad och Jägersro oavsett feelingen på förhand.

Finns inget krav att vara med varje omgång vi spelar, men jag kommer även kasta ut de som endast är där för att snoka efter information eller liknande. Så aktivitet krävs.

Uppbyggnaden av systemen kommer aldrig se likadan ut. Anpassas helt efter varje omgång. Jag lägger även minst tio timmar per omgång när vi spelar, vilket är klart mer än när det har blivit matematiskt.

Hittills ligger vi väl relativt +/- noll men har varit nära riktigt stora pengar. Jag arbetar även för att försöka få bort så mycket rader som möjligt där utdelningarna ligger under 20-30 000.

Oftast ligger andelspriset på 75 kronor på lördagarna, men ibland varierar det och jag sänker till 25 kronor då och då. Man plockar så många man vill och har råd med.

Nu kör vi igen! Samtidigt tackar jag för mig på Sharps!

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/...kkO6Slssr6aQ==
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td