Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-03-26, 13:48   #1
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Snackis V75 Solvalla 25 kr NYHET!


Då var det dags igen för en snackis men med en liten nyhet, från och med denna helgen kommer jag göra snackisen på Sharps Officiella Ombudslag vilket är Pressbyrån i Karlstad, där kan ni sedan tidigare hitta andelar gjorde av Gotland, Stekel, Skeagget och Dahle!

Andelspriset på Snackisen kommer att vara 25kr och ett maxtak av 50 andelar och den är således unik och lämnas bara in en gång!
Snackisen görs till förmån för Cancerfonden så all ombudsavgift från Snackisen kommer att skänkas till Cancerfonden!
Så in och köp du har chans att vinna pengar samtidigt som du "ger" lite till en bra sak!

Trevlig helg på er och glöm inte bidra med era drag i V75 tråden!

https://www.atg.se/pressbyrankarlstad
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), Skaegget (+25), Lazlo (+5)

Senast redigerad av Skaegget den 2021-03-26 klockan 14:58. Anledning: Stort "S" i Skaegget ;)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-26, 15:06   #2
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Uppåtpuffar Vikings Snackis!
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-27, 08:33   #3
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Det finns en hög med andelar kvar till dagens drabbning!
Jag ska iväg och göra lite "hemtjänst" uppgifter åt päronen sen byta till sommardäck MEN efter det ska jag gå igenom dagens V75 tråd med lupp för att hitta de bästa dragen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td