Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-06-10, 08:41   #1
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

V4 Australien 10/6


Penrith

Tävlingarna inställda

Jag la 3 timmar i går kväll/natt på omgången och tyckte mig ha extra bra koll.


V4:1) 4 Beaudiene Western hade blivit stor favorit men hade heller inte kunnat torska. Jag har sett hästens 2 Triallopp och de var minst sagt imponerande. I senaste loppet slog BW en häst som i måndags vann en uklassningsseger mor tuffare motstånd än vad BW skulle ha mött i dag.

Jag hade fått ner ramen till 12 rader som kändes väldigt starka.

2x2x3 i anslutningen och i alla de 3 sista avdelningarna trodde jag mest på de som var minst streckade av de 2 eller 3 jag hade markerat.

Det var alltså flerbongsläge med sikte på en utdelning 100-250kr.

min rank i de 3 sista avdelningarna

avd2) 10 Miss Daytona 165 före 4 Scottie Mach

avd3) 7 Skippys Delight 19% före 8 Hammertime Harley

Avd4) 1 Zukhov Leis 7% före 8 Collina Kay Jay 14% och 6 Elroy Jetson 24%


Hade vevat lopprepriser i 2 timmar bara för de 3 sista avdelningarna.

Trist att det vart inställt.


Beaudiene Western som skulle spikats i avd 1 vinner i alla fall sitt nästa lopp så det är en nästagångare. Hoppas hästens nästa start blir inom V4 så att man få rny chans att spika . Troligen blir det inte så då Australien kör 4-6 banor per dag med 9-10 lopp och att ATG ska välja rätt Bana för vårt V4 spel och samtidigt rätt lopp att lägga V4 loppen i är ju ganska liten chans
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td