Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-08-04, 12:48   #1
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 23
Sharp$: 318
Standard

Bolagsspel på Svenska Spel - High Five galopp


Med start ikväll kl. 20.15 på Deauville kommer jag i laget High Fives All Around på Svenska Spel att spela alla High Five-omgångar då galopp står på menyn. Det brukar normalt vara 3-4 omgångar/vecka. 40 kr/andel. Jag väljer insats per rad (5, 10 eller 20 kr) beroende på hur stor den totala spelkassan blir och hur omgången ser ut. Jag kommer med jämna mellanrum att redovisa en sammanställning av lagets resultat här. Välkommen att gå med i laget på länken nedan. /Magnus

https://spela.svenskaspel.se/spela-t...8-57abc6017938
botulf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-07, 07:05   #2
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 23
Sharp$: 318
Standard

Jag kommer redan nu att justera upplägget lite och spela endast de High Five med galopp som ligger på lördag och/eller söndag eftersom jag långsiktigt och uthålligt vill vara säker på att kunna lägga ner precis all den tid jag behöver för att kunna studera omgången. Det kommer därmed att vara 1-2 omgångar per vecka istället för 3-4 som är aktuella för spel.

Idag kl. 15.15 är det söndagsjackpot på Deauvilles raka gräsbana!
botulf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-02-04, 09:00   #3
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 23
Sharp$: 318
Standard

Vintermeetinget på Vincennes börjar lida mot sitt slut och det blir galopp på High Five igen. Från och med idag kommer jag återigen att spela helgomgångarna i laget High Fives All Around på Svenska Spel.

Välkommen att gå med i laget på denna länk: https://spela.svenskaspel.se/spela-t...8-d77e395a2466

Resultatredovisning:
Sedan starten 4/8 2022 och t.o.m. 27/11 2022 var de totala insatserna för laget 5620 kr och den totala utdelningen 5196 kr vilket ger ett netto på -424 kr för perioden.

Mvh
Magnus
botulf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td