Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-02-12, 11:11   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Utsålt V4 Vincennes söndag 1515


Prix de france
Jag är påläst som vanligt
Idag blev det tyvärr ett STORT andelspel Totalt 2046 En andel kostar då en 41krona

Som grädde på moset spelar vi tuffare än vanligt i Prix de France steker vi just nu streckfavoriten 1 Don Fanucci Zet och även Prix de Amerique vinnaren 3 Hooker Berry som har för dålig kusk och att den skulle ramla in som etta då får vi buga och bocka Örjan kan vinna men jag tror det hade varit bättre med samma franska kusk som senast och anledningen till att systemet sköt i höjden är att jag dubblade Ahästarna i V4-4 Italiano är minst 3 gånger mindre streckad än favoriten 6 IDAO DE TILLARD som gjorde bort sig senast och det kan han mycket väl göra igen? Nu går Italiano Vero barfota runt om igen och då gör han sina monsterlopp och att vara trea i Prix de amerique inger respekt och lagt kort ligger

Köp bara andelar om ni är beredda att åka ut direkt klarar vi V4-1 och att jag har rätt i min analys är vi med å hugger kraftig i eftermiddag

Det är även poolspel och det kommer att bli bra omsättning på V4 idag så då kör vi trots att det blev ett stort system

V4/26
https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...9-67e88cc9e531

V4/9
https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...5-d8471913d583

V4/7
https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...b-e04bf7c3d059

GS75 Skellefteå med blidväder + 1 kr/raden och V4 Bro park med fåtal hästar släppte jag också

Tiden räcker inte till då jag idag läst in Sha tin, Vincennes och även hunnit börja med Gulfstream park till ikväll och där har jag en riktigt bra vinnare på förhand så där tror jag vi avslutar på topp

JAg ska bara köra V4-loppen en gång till i badkaren andelspelet dit kommer senare då jag alltid vill kolla senaste infon samt eventuella strykningar tidigast 1930 läggs det ut V4 start är 2106
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+5)

Senast redigerad av joppe59 den 2023-02-12 klockan 11:58.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-02-12, 11:47   #2
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Vi passerar nog sjusiffrigt på omsättningen idag redan nu nästan 150K omsatt på V4

Kul då får vi en riktig smyg i eftermiddag = Black eller herre...hm

UTsålt tack till alla andelsköpare Jag vet inte om jag har möjlighet att klippa å klistra in kupongerna idag det kan eventuellt bli som till V4 Sha tin att de kommer senare då jag ska iväg en sväng

Senast redigerad av joppe59 den 2023-02-12 klockan 12:00.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td