Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-04-21, 22:04   #1
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Jägerso miljonsystem 50 kr andelen!


Klart man gör ett system till himmaplan på Jägerso i sommarsolen!

Jämna lopp, bra sport och det lär bli hög utdelning då får man vara med!

Känns som Lövgren/Lugauer kan vinna en hel del lopp, och så lär väl Johan U med sin galna form vara med på ett hörn med kanske...

Jag kommer bygga systemet kring ett par väldigt spelvärda skrällar samt ett antal spetshästar, enligt Sjöden brukar ju det vara 53% spetsvinnare denna omgången (översatt ca 3-4 st) så man får ju se till att ha med dem.

Offensiva kuskar som älskar ledningen gillas därmed, och bland dem hittar vi Lugauer, Kolgjini och Urbergh för att nämna några!


Ni kan se mitt preliminära system här : https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...2-88f98ec412d1


Jag kommer bygga det så att det ska kunna ge de riktigt stora pengarna, som alltid då jag spelar ska det finnas chans på miljonerna, men aldrig ha 7 rätt om det ger typ 3000 kr för 7 rätt... de raderna får ngn annan spela


Idéer i omgången i korthet:

Avd 2: 9 Västerbo tramp och 11 Zacapa US. Här går många på 2 3 4.
Jag tror absolut 3 och 4 har bra chans, men Kolgjini har ingen form och första brf kan slå fel med. 4 är notoriskt ojämn och osäker, kan vinna med 4 längder från spets eller lika bra hoppa bort sig direkt.
2 tror jag inte alls på denna gången faktiskt, för hög procent.
9 och 11 är kul skrällar här!
9 är Lugauers andrahäst, som jag tycker är väldigt bra och kan få perfekt smyglopp från sitt spår, då biter sista 300 bra för den hästen.
11 Zacapa US kan allt ibland, gick riktigt bra senast, och med fart på loppet och tex rygg på nr 9 kan jag se den spurta ner allt. kul 1%are!!


Avd 3: 6 Devs Donator och 7 Last Joke. Dessa låser jag på. 6 tror jag pressas till spets av Lugauer första brf och 7 har superform och är löjligt lite spelad.
Ett riktigt kul chanslås som betalar bra om det sitter!

Avd 4: Nr 9 Freja Skovsende och 12 Primadonna Tile.
Dessa loppen brukar vara fördel för bakspåren, särskilt då det gärna blir många omstarter här, vilket gynnar dessa.
9 har superform och kommer den loss tror jag bara den vinner faktiskt. bra procent!!
12 är från Johans superformstall, och ska gå andra brf i livet, väldigt intressant till låg procent!

Avd 5: Nr 8 Devs Daffodil! Brf nu igen, gjorde grymt lopp senaste den gick så. Nedstruken ett spår, rikast i fältet, spurtstark som få.. bara 6% är rena bjudningen nästan.

Avd 6: 3 Oscar LA. Här lät Lövgren väldigt påställd, tror han bara brakvinner detta, särskilt som 5 Very kronos riskerar svar invändigt av 4 Emoji.
Blir det för hårt tempo tar jag gärna några skrällar bakom då det rensar väldigt bra bakom 3 och 5.. Dock beror det på hur många som köper andelar =)

Avd 7: Nr 4 Bravo Sabotage . Given skräll att ha med i sista, tar garanterat spets för att släppa till 5 lr 6, den som e först fram. Med bra tempo och om ledaren inte är 100% på topp för dagen så kan denna absolut vinna från rygg led här. Mycket bra form och snabb på kortspeed, perfekt sätt att avsluta omgången på!


Var med och försök vinn miljonerna med mig! Nu kör vi! =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....

Senast redigerad av mr_stylez den 2023-04-21 klockan 22:16.
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-04-22, 13:51   #2
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Uppdatering!

Kommer bli spik på Oscar LA då jag gärna vill gardera i sista, blir väldigt bra betalt om favoriten åker dit där.

Sitter vi med 6 rätt inför sista ser det ruggigt spännande ut!
50 kr kostar det att ha chans på miljoner, var gärna med, lämnar in i god tid för att undvika strul! =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-04-22, 15:01   #3
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Såhär ser det inlämnade systemet ut!
Fick ta bort 2 st avd 1 och då chansar jag bort springspåren då jag vill ha in en mindre spelad där! Får se om det var rätt val... hoppas på omstarter och galopp på hetsige 6an och osökre 7an..


75
Inlämnat: 2023-04-22, 15:58
Magnus T Nilssons andelsspel
Jägersro
Lördag 2023-04-22
Start: 16:20
Kostnad: 768,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 5, 9 (6, 7)
2: 3, 4, 9, 11 (2, 5)
3: 6, 7 (8, 2)
4: 9, 12 (4, 11)
5: 1, 4, 5, 6, 7, 8 (12, 2)
6: 3 Oscar L.A. (5, 4)
7: 4, 5, 6, 9 (1, 3)

4x4x2x2x6x1x4 = 1536 rader.
1536 x 1 x 0,50 kr = 768,00 kr.
Totalt: 768,00 kr.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td