|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V4 Vincennes frankrike 26 april fredag andelar
V4 Vincennes frankrike 26 April Fredag spelstopp klockan 16,03 .. ❤️. ..endast 25 andelar a 70 kr per andel...vi har ett stakt lås och sedan fyller vi på övriga avdelningar.ta gärna en eller flera andelar.(SNABBA BUD NU) varmt välkomna.
https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...4-bf89f532142d |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
finns andelar 9 st
Senast redigerad av lars den 2024-04-26 klockan 14:31. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Jag har aldrig köpt in mig.. Jag kommer förmodligen aldrig köpa in mig på dina andelsspel.
Jag läser "formen är grym".. 9/11 spel har levererat men aldrig någon info om varför du har byggt det aktuella systemet på ett visst sätt. Jag sätter i BÄSTA fall 3-4/11 spel och blir nyfiken på hur du "lyckas".. Dyrt andelspris/inget ställningstagande(sällan någon spik) och i stort sett strecklistan(i procent) rakt upp och ner. Antar att jag letar spelvärde och du antal spel som sitter. Om jag har fel(har hänt ) så skulle andelspris vs inspelat per andel under ett kvartal eller minimum 100 lagda spel få mig på andra tankar om du visar + -siffror.9/11 eller 37/40 spel som sitter säger bara att systemuppbyggnaden är fel om man inte visar netto-plus. Lycka till.. Hoppas jag har fel!!
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
Tänkt samma sak länge... men vill inte skriva... är ju fritt o gå med. Men kolla statisk hur mkt V4 ger i snitt... och sedan gäller det o sätta dom med utdelning. Varit med några gånger, Blir inga mer gånger. Men redovisa hellre ROI ... Än satta V4or. Men lycka till.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ace (+10) |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Visst är det fritt att gå med men tänkte mest belysa "problemet".
Tror tyvärr många har "helstängt" och bara ser 9/11 senaste har suttit.. |
|
|
|
|
|
|
|