Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-30, 20:35   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 282
Sharp$: 1362


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

så här behandlar bet365 sina mindre kunder


Kopiera | Skriv ut

bet365Du chattar nu med en kundtjänstmedarbetare
Agon K gick in på chatten
Du har kopplats till Agon K
Agon K Hej, välkommen till bet365 Live Chat. Hur kan jag hjälpa dig?
jesper Hej
jo jag ska göra en insättning men får upp följande då : kontakta supporten referensen DLE?
Agon K Skulle jag kunna få ditt användarnamn samt fyrsiffriga säkerhetskod?
jesper hmm allafall användarnamn: ------ 4siffrig kod är jag osäker på men prova ---- då
Agon K Jag kan se att uppgifterna i ditt paypal konto inte stämmer överens med de registrerade på ditt bet365 konto.
Agon K Du får detta felmeddelande för att uppgifterna måste stämma överens med varandra.
jesper jo jag skulle först göra en insättning från polarens paypal eftersom han är skyldig mig pengar så då skulle han föra över till mitt konto här, men då gick inte det så då körde jag med mitt vanliga visa kort men fick upp det där medelandet
Agon K Ett ögonblick, jag undersöker ditt ärende just nu.
jesper ok
Agon K Tack för att du väntar. Jag kommer tillbaka så snart som möjligt.
Agon K Jag ber om ursäkt för dröjsmålet. Jag kommer strax tillbaka.
jesper ok
Agon K Vi skulle behöva att du skickar in en giltlig ID Handling tillsammans med ditt användarnamn och fyrsifrriga säkerhetskod.
Agon K Du kan skicka till nedanstående adress.
[email protected]
jesper que? varför så länge som jag har haft konto här? får man inte äns göra insättning längre man har ju hört om bolag som nekar uttag men insättningar från mitt eget visa kort?
Agon K Ja, tyvärr. Det är på grund av insättningsförsöket med paypal kontot.
Agon K Det är det beskedet jag fick.
jesper uräkta språket men nån Dj-kla kod har jag inte så vitt jag vet förutom mitt lösen?! jag har vart kund så djäkla länge här så tycker detta suger
jesper Får ursäkta men...ett fel av mig tydligen insättning med paypal kontot och när inte det gick (1 försök) så gick jag tillbaka till mitt vanliga visa kort igen ju...nää ska det vara så kan ni lika ta tillbaka erat djäkla erbjudande på 100% så sticker jag till nåt bättre bolag from nu.
jesper ni borde väll se på mitt ip att det är denna data jag har använt dem senaste 5 åren och även nu, då ser ni att jag är jag?
jesper aja blir jag tvungen att sända in id handling så kan ni avsluta mitt konto på stört ( detta är ju bara för löjligt) okej i all ära säkerhet men kom igen detta är ju bara löjligt?? måste ju även du tycka, vet att det inte var du some bestämde det men men, som sagt blir det så då byter jag bolag och avlslutar för gott på bet365
Agon K Det var den informationen jag fick, att vi behöver en giltlig ID Handling. Beklagar om det ställer till några oangelägenheter för dig men det finns inget annat jag kan göra än att be dig skicka in det.
jesper okej kott o gott finns många bolag i dag och då väljer jag hellre nåt av dem för detta är ju bara löjligt och behandla en kund som vart medelm i säkert 6-8 år på detta sätt
jesper hur gör jag för avsluta kontot då?
jesper behöver ni id handling för det oxå?
Agon K Det kan jag göra åt dig. Vill du bekräfta att du önskar att avsluta ditt konto?
jesper jajamensan och komemer inte prata gott om bet365 fyfan vad besviken jag vart på er nu
Agon K Vi har detta tillvägagångssättet för att bibehålla den goda säkerhet vi erbjuder våra kunder.
jesper vad är säkerhets syftet med detta beslut då?
Agon K För att bekräfta din identitet då en insättning försöktes göras genom ett paypal konto som inte hade samma uppgifter som be365 kontots innehavare.
Agon K Jag kan bekräfta att ditt konto är stängt.
Agon K Är det något mer jag kan hjälpa dig med just nu?
jesper nej absolut inte


petitesser men dem kör över kunder som dem inte bryr sig om...... tycker det är JÄVLIGT löjligt när jag vart kund så länge
joppoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-30, 20:41   #2
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Jag ser faktiskt inte riktigt hur du egentligen kan se detta som ett löjligt sätt att behandla sina kunder. Var glad att de erbjuder denna säkerhet istället.

Givetvis måste de, trots att de skulle kunna se att det är samma IP, kolla upp när det försöks att sättas in från två olika källor med olika personuppgifter osv dessutom.

Jag tycker allt att du reagerar lite väl tufft, men det är bara min lilla åsikt. Ta dig i kragen nu.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-30, 20:44   #3
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bet365 ar harda med sakerheten, tycker att det ar du som har fel. Att verifiera sin identitet maste man ju gora emellanat. Bet365 ar ett bra bolag.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-30, 20:46   #4
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Tycker att det är klockrent agerande av Bet365 i ärendet. Du har fel i detta. Säkerheten framför allt. Skicka in ditt ID bara, vad är problemet om du är du? Lätt att bli misstänkt för konto-eller kreditkortsstöld.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-30, 21:04   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 282
Sharp$: 1362


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja jag vet vart lite het där men vad faen vart lite sne har ju vart trogen kund så länge så lackade lite aja kanske.mitt fel gjort e gjort
joppoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td