Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-05-17, 06:53   #1
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 1
Sharp$: 4
Standard

Spelbolag + Moneybookers


Hej

Jag undrar om ni härinne hade kunnat hjälpa mig med en fråga.

Jag har öppnat konton på Nordicbet, Tipico och Moneybookers under min pappas namn (med hans godkännande).

När jag skulle göra ett uttag från NB så ringde de hem till oss och min pappa blev tvungen att bekräfta. Utbetalningen gjordes men sedan så spärrades kontot eftersom de inte trodde att det var han som verkligen stod bakom kontot.

Fair enough. Det jag nu undrar är om spelbolagen samarbetar? Kommer nu göra ett uttag från Tipico och har skickat in dokument.

Sedan vill även Moneybookers att jag verifierar mitt konto - rutinkontroll stod det i mailet.

Är det någon härinne som har koll på hur samarbetet mellan alla aktörer på de här marknaderna ser ut? Hur stor är risken tex att de spärrar "mitt" Moneybookerskonto?

Tack för svar...
janno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-17, 11:26   #2
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Moneybookers/Skrill kräver alltid en verifierng vid öppnande av konto. Den efterfrågas första gången du gör en transaktion. Tar några dagar för dom att bearbeta. Ingen idé att skriva "skynda-påmail" till dom, då hamnar du längst bak i kön igen.

Att spelbolagen samarbetar stämmer till en viss del men i det ärendet som du beskriver så känns det inte som om du behöver vara orolig.
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td