Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-05-24, 22:27   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Comeon?


Någon som lirat på siterna comeon eller BetRedKings?
Är ute efter att bonushora men gör det inte till vilka skitodds / skitsiter som helst.
Vore kul med lite feedback ifrån nämnda spelbolag
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-24, 22:39   #2
 
Serjs avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Växjö
Inlägg: 407
Sharp$: 5152

NFL 2019
Stats: 79 - 82 - 4
ROI: 98.72%
Vinstprocent: 49.07%

Standard

Jag lirade på ComeOn ett tag. Kommer inte ihåg bonuskraven, men vet att det tog ungefär dubbelt så lång tid som på de andra siterna man vart på så det var ingen höjdare på så sätt. Det var nåt konstigt med sättet de delade upp pengarna på, att bara 50 % av ens bet togs från det som skulle bonusclearas eller nåt sånt. Jag kan nog kolla upp det om du vill.
Men det är ju en snygg sida annars
Serj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-24, 22:41   #3
 
Fishjuttas avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 130
Sharp$: 599


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Positiva med comeon är att dom har dom flesta ligor, även collegeligor och sånt på sin livebet. Oddsen är väl inte så bra annars, men direktuttag om du har Swedbank är också ett +
__________________
Det är bara jobbigt att gå när jag måste någonstans!
Fishjutta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-24, 23:10   #4
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Lalas
Inlägg: 21
Sharp$: 446
Standard

Håller på med en bonus nu på sidan och är klar till 67%. Det går segt att cleara bonusen genom att spela. Satte in $150 och fick $150 i bonus. Hela det beloppet ska omsättas 5ggr. Så du måste spela för $1500 innan du får röra dina pengar.

Jag hade som plan att föra över bonusen direkt till betfair men hade oflyt två ggr och vips var alla mina pengar på Comeon, så nu är det bara att grinda på som vanligt.

Jag kan avsluta min bonus när som helst men då tar dom halva min rulle vilket jag inte är så pigg på.

Sidan erbjuder rätt blandade odds och jag har märkt flera gånger på svensk fotboll där dom ligger långt under svenska spel.
Andra ligor ligger dom bättre på men just svensk fotboll är dom snåla med.
Ortagh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 00:02   #5
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Lalas
Inlägg: 21
Sharp$: 446
Standard

Fick just veta den hemska vägen att förutsättningarna har blivit ändrade för bonusen. Kastade in några stora bets idag för att få klarat bonusen nån gång.

Inget hände på bonusprocenten så jag kontaktade supporten som meddelade att nu måste man spela två matcher med 2.0 i odds för att bonusen ska räknas.

Där stod jag som ett fån då inga mail eller någon annan info visat att det var ändrat.
Supporten höll med om att det var galet att dom ändrat systemet mitt på dagen (hade spelat ett spel på morgonen som gick genom till bonusen).
Han skulle kolla med bonusteamet om det går att lösa då jag hade haft 99.93% avklarat om dom inte ändrat bonussystemet där. Så sjukt irriterande! Hoppas det löser sig annars sitter halva min rulle fast hos bolaget. :(
Ortagh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 00:14   #6
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Varför spelar ni dessa scambolag egentligen - man får dagligen höra gråthistorier från er där ni tydligen inte har en aning om vad ni ger er in på...!!! Skärp er själva och kolla upp bolagen innan så slipper ni många gånger bli lurade...

Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 00:16   #7
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Borushorarna man på diverse tveksamma bolag så åker man förr eller senare på en smäll - detta måste ni väl ändå vara medvetna om, eller...?
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 07:41   #8
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Lalas
Inlägg: 21
Sharp$: 446
Standard

Nu hittar jag då inga supertydliga tecken på att Comeon.se skulle vara ett scambolag. Har bra betyg när man kollar genom olika betygsiter. I värsta fall så får jag lägga några spel till och cleara bonusen på nya villkor och kanske vinna mer cash. Bara tråkigt att det inte informerades om ändringarna.
Om dom då inte ger mig mina pengar när jag är klar så kan man börja kalla dom bluffar och scambolag.
Kanske bara jag men man behöver inte spy galla förrän man har tydliga bevis på att något är fult.
Trådskaparen frågade om bonusen och jag har svarat tidigare och nu när reglerna är ändrade tänkte jag meddela honom om det så han inte gör samma misstag.
Ortagh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 07:45   #9
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Lalas
Inlägg: 21
Sharp$: 446
Standard

dessutom får vi se vad jag får för svar från supporten. Får jag bara en ordentlig ursäkt så friar jag hellre än fäller.
Alla har rätt till ett misstag och hitills har jag bara meddelat dom att det var konstigt så vi kanske ska se vad dom svarar först innan man hänger dom.
Ortagh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 08:12   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 282
Sharp$: 1362


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bara positivt om comeon snabb utbetalning av stor vinst utan problem, snabb support, inget Scan bolag på långa vägar
joppoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 09:11   #11
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppoe Visa inlägg
Bara positivt om comeon snabb utbetalning av stor vinst utan problem, snabb support, inget Scan bolag på långa vägar
Fan vad hungrig jag blev. Idag ska det grillas
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 22:08   #12
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Lalas
Inlägg: 21
Sharp$: 446
Standard

Fick svar idag av Comeon och de sa att det blivit något strul med min bonus och att de bad om ursäkt och betalar ut min bonus på en gång.

Stort av dom att svara fort och grymt bra service rakt genom med svenska supportkillar som svarar fort.

Hatten av och tummen upp!
Ortagh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 23:21   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Varför spelar ni dessa scambolag egentligen - man får dagligen höra gråthistorier från er där ni tydligen inte har en aning om vad ni ger er in på...!!! Skärp er själva och kolla upp bolagen innan så slipper ni många gånger bli lurade...

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Borushorarna man på diverse tveksamma bolag så åker man förr eller senare på en smäll - detta måste ni väl ändå vara medvetna om, eller...?
Vad hjälper dessa inlägg ts?

Har som flera sagt redan hört bra saker om Comeon, och dessutom inget verifierat scam på något forum så du kanske ska kolla upp vad du jiddrar om istället.

Däremot har comeon OFTA nästan Svenskaspel odds på mångt och mycket har jag märkt.

skönt att det löste sig för dig ts, tyckte du var rätt ute, man ändrar inte bara villkoren helt plötsligt mitt på dagen utan att informera!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-03, 18:11   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 282
Sharp$: 1362


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Donald Visa inlägg
Fan vad hungrig jag blev. Idag ska det grillas
joppoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-04, 11:30   #15
 
Golddiggers avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 35
Sharp$: 3844

VikingaGudens
Stats: 7317 - 13421 - 109
ROI: 110.04%
Vinstprocent: 35.28%

Standard

Jag har omsatt bonusarna på båda sidorna, no problemós. Comeon har väl ändrat bonuskraven sen jag spelade där, som någon nämnde. Betredkings har en trevlig 20% monthly rakeback på betting (gäller inte bonuspengar) så där brukar jag lägga ett bet nu och då om de råkar vara nära oddshögsta.
Golddigger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td