Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-06, 19:22   #1
 
zekaykays avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 6
Sharp$: 148
Standard

Oddsring.com


Någon som har några erfarenheter av Oddsring.com?

Verkar vara nystartat och de har en riktigt bra bonus på 200% upp till 200 euro, finns ingen tidsbegränsning för omsättningen heller. Tänkte höra med er om någon annan spelar där innan man själv öppnar ett konto.
zekaykay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-06, 19:38   #2
 
Majos avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 612
Sharp$: 1016


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

"If you open your player account in EUR, then you can benefit from a greater bonus amount of 200% up to €200.

It works in exactly the same way as the USD bonus, however 1 ring point stands to €1 of winnings or losses you make in sports betting.

Example:
You made a first deposit of €125.
Bonus amount = 2 x €125 capped at €200 = €200.
So you need to score 200 x 25 = 5,000 ring points.
You bet €50 at 3.0 and win €100 -> you earn 100 ring points.
You bet €50 and lose -> you earn 50 ring points.
You reach 5,000 points -> you get €200 in cash.
"

Så man behöver omsätta typ 50x insättning innan bonus släpps, låter rätt kasst tycker jag
Majo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-07, 17:48   #3
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

En till jag inte hade koll på! Moderbolaget heter ORing Ltd och reggat på ett advokatkontor i Valletta. Det kan tyda på att bolaget är dåligt finansierat men även på att man flyttar verksamhet från annat land till Malta.

Det enda som står på "About us" sidan är; "With over 5 years experience in the gaming industry, we offer a high level of choice and support along with some of the speediest transaction services anywhere online. We pride ourselves on making the process of placing a bet as easy as possible."

Med tanke på att deras Maltalicens är utfärdad 2011 så har de haft verksamhet på annat håll eller så är de bara dåliga på att räkna. Kollar man på språk/valutasidan så finns tecken på Polska ägarintressen med tanke på att de tar grannlandsvalutor från Lettland och Litauen.

Inga mailadresser förutom tillsupporten, ingen officiell ägarstruktur, inga telefonnummer och kontorsadressen (120, The Strand) är i princip ett kontorshotell med en massa småföretag på (jag har faktiskt haft min arbetsplats där).

De använder extern oddsleverantör på det mesta, inte säker på vilken dock. En kul grej är att de publicerar maxinsats på spelobjekten. Regelmässigt $200 på de ligor jag kollade (3-vägsspel).
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), maddmax (+10), the_mirage (+5)
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td