Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-15, 16:40   #1
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3614
Standard

Betsson, Ett Kryss Två


Nu har Betsson smyglanserat "stryktipset" på sin sajt!

Den fungerar i dagsläget fullt ut och du kan vinna upp till 10 miljoner SEK redan nu.

Så produkten är live men Betsson har inte börjat göra reklam för den och inte lagt upp någon länk till den på hemsidan ännu.

13 rätt är respekt = https://ettkrysstva.betsson.com/sv/
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 17:00   #2
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Nu har Betsson smyglanserat "stryktipset" på sin sajt!

Den fungerar i dagsläget fullt ut och du kan vinna upp till 10 miljoner SEK redan nu.

Så produkten är live men Betsson har inte börjat göra reklam för den och inte lagt upp någon länk till den på hemsidan ännu.

13 rätt är respekt = https://ettkrysstva.betsson.com/sv/

Jag fick reklammail för det där och testade förra veckan. Det jag funderar på är om det verkligen är en bra deal - de baserar utdelningen på sina odds och har 85% återbetalning... kan man inte lika gärna göra en 13-ling då om man nu gillar sådant? (Jaja, och såklart en massa tolvlingar o s v, säkert en pain in the "#¤"# att göra - det jag reagerar på är varför 85% återbetalning om nu återbetalningen ändå är baserad på deras odds som ändå inte ger 100%...)

Tänker jag fel? Förmodligen, men HUR tänker jag fel?
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 17:12   #3
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tomte Visa inlägg
Jag fick reklammail för det där och testade förra veckan. Det jag funderar på är om det verkligen är en bra deal - de baserar utdelningen på sina odds och har 85% återbetalning... kan man inte lika gärna göra en 13-ling då om man nu gillar sådant? (Jaja, och såklart en massa tolvlingar o s v, säkert en pain in the "#¤"# att göra - det jag reagerar på är varför 85% återbetalning om nu återbetalningen ändå är baserad på deras odds som ändå inte ger 100%...)

Tänker jag fel? Förmodligen, men HUR tänker jag fel?
Baserar de endast på sina odds ?? Låter ju helskumt. Tycker att en viss inverkan måste ju finnas hur övriga spelare lägger sina kuponger & hur många som prickar 13 rätt.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 17:15   #4
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Ola Andersson bjuder visst på speltips och då kan det ju inte vara så svårt. Hur tänkte dom där?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 17:26   #5
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3614
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Ola Andersson bjuder visst på speltips och då kan det ju inte vara så svårt. Hur tänkte dom där?
Misstänker att även denna satsningen på Stryktips försvinner efter några veckor precis som "nysatsningen på odds till travloppen" gjorde i somras...
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 17:38   #6
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Baserar de endast på sina odds ?? Låter ju helskumt. Tycker att en viss inverkan måste ju finnas hur övriga spelare lägger sina kuponger & hur många som prickar 13 rätt.
Så fattade jag det. Man ser redan när man gör raden hur mycket man kan vinna på 13 rätt - och summan beror på hur man tippat (skrällar o s v). Oddsen är dessutom synliga på kupongen. Kan ju vara jag som fattat fel, men så uppfattar jag det.
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 17:41   #7
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3614
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tomte Visa inlägg
Så fattade jag det. Man ser redan när man gör raden hur mycket man kan vinna på 13 rätt - och summan beror på hur man tippat (skrällar o s v). Oddsen är dessutom synliga på kupongen. Kan ju vara jag som fattat fel, men så uppfattar jag det.
Enligt Betsson spelguide:
Till skillnad från liknande produkter så baserar vi utdelningen på fasta odds vilket gör att du alltid kommer veta vad din högsta respektive minsta vinst på 13 rätt är.

Återbetalningen i produkten är 85% och vi fördelar vinsterna på 13,12,11 och 10 rätt enligt 38-20-15-27 procent.

Varje omgång innehåller 13 matcher där varje tecken i en match har en sannolikhet (baserat på de odds du ser i odds vyn) och utifrån detta räknas utbetalningen ut.

Utdelningen för 13 rätt är densamma som sannolikheten för dessa 13 resultat multiplicerat med återbetalningen på 85% samt 38% som är fördelningen för 13 rätt.

För utdelningen på 12,11 och 10 rätt så görs samma procedur om men eftersom det finns 13 olika sätt att få 12 rätt så räknar vi på en genomsnittlig sannolikhet av dessa 13 sätt. På samma sätt finns det 78 respektive 286 sätt att få 11 och 10 rätt.

Detta ger en fast utbetalning som inte påverkas av vilka tecken som var felaktiga.
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-12, 11:22   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 14
Sharp$: 303
Standard

Någon som har samlat Betssons odds för matcherna på EttKryssTvå
och kan tänka sig att dela med sig av dessa.
Eller någon som kan tipsa om var man kan hitta dessa.
topasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-12, 16:54   #9
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Misstänker att även denna satsningen på Stryktips försvinner efter några veckor precis som "nysatsningen på odds till travloppen" gjorde i somras...

Antagligen, svårt att se nån framtid för det.

Skiljer ju inte sig från massiva parlays annat än att man kan ha nån enstaka fel och vinna.
Inte precis nåt poolspel detta ju... de som är kryddan ju, att "robotspela" mot andra

+ att kunna ladda upp rader i en fil verkar inte finnas, borde ju vara krav i radkrävande spel i dagens läge.
__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."

Senast redigerad av boored den 2014-01-12 klockan 17:10.
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td